Dartz Gold SUV یک ستاره سینما با نام بلند و قیمت بالا است


ده سال پیش، کمدی طنز سیاسی ساشا بارون کوهن دیکتاتور به عنوان “داستان قهرمانانه دیکتاتوری که زندگی خود را به خطر انداخت تا اطمینان حاصل کند که دموکراسی هرگز به کشوری که آنقدر عاشقانه سرکوب می کرد نخواهد آمد” منتشر شد. در این فیلم، کوهن نقش دریاسالار ژنرال آلادین، دیکتاتوری از کشوری خیالی به نام جمهوری وادیه را بازی کرد که صاحب یک SUV با ظاهری بحث برانگیز بود که توسط دارتز ساخته شده بود. این خودروساز اکنون 10 سال از اکران فیلم را با ویژه‌گی جدید جشن می‌گیرد. مدل نسخه

شاسی بلند طلایی که در گالری زیر می بینید، نام نسبتاً طولانی Prombron The Dictator Aladeen Edition MMXXII دارد و این شرکت قصد دارد فقط 10 نمونه از آن را تولید کند. در ابتدا، دارتز فقط سه واحد را مونتاژ کرد که برای فیلمبرداری استفاده شد دیکتاتور اما اکنون آن دستگاه مجلل بالاخره به بازار می آید. هرچند تفاوت‌های عمده‌ای بین SUV فیلم و خودروی جاده‌ای وجود دارد.

شاسی بلند آلادین اصلی بر اساس هامر H2 ساخته شده بود، اما جانشین مدرن آن استخوان های مرسدس مایباخ GLS را پنهان می کند. موتور کارخانه در زیر کاپوت قرار دارد – یک V8 4.0 لیتری توئین توربو – اما دیگر به شکل کارخانه ای نیست. پس از تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری دارتز، این کارخانه اکنون 800 اسب بخار نیرو (588 کیلووات) و 738 پوند فوت (1000 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که این امکان را برای این شاسی بلند سه تنی فراهم می کند که به سرعت 62 مایل در ساعت (100) برسد. کیلومتر در ساعت) فقط در 3.8 ثانیه علامت گذاری کنید. حداکثر سرعت 174 مایل در ساعت (280 کیلومتر در ساعت) است.

این اعداد مطمئناً چشمگیر هستند اما چشمگیرترین چیز در مورد Prombron The Dictator Aladeen Edition MMXXII نیستند. شاید بدنه منحصربه‌فرد آن جالب‌تر باشد زیرا اجزای صفر را با شاسی‌بلند برند Maybach که بر اساس آن ساخته شده به اشتراک نمی‌گذارد. نمای بیرونی کاملاً زره پوش است و به جای روکش طلایی دارای روکش طلای واقعی است. به عنوان استاندارد، این وسیله نقلیه می‌تواند گلوله‌های زره‌دار با سرعت بالا با کالیبر 0.50 را تحمل کند، در حالی که یک محافظ اختیاری وجود دارد که می‌تواند در برابر نارنجک‌ها و مین‌ها مقاومت کند. احساس امنیت کافی ندارید؟ همچنین یک کلاه ایمنی اختیاری و یک چتر ضد گلوله ساخته شده از پوست تمساح یا مار پیتون وجود دارد.

در مورد فضای داخلی چطور؟ لئونارد یانکلویچ، بنیانگذار دارتز، گفت دیلی میل که «پس از موجی از اعتراض متوجه اشتباه خود شدیم و تصمیم گرفتیم که اصلاً از چرم طبیعی استفاده نکنیم». یانکلوویچ می گوید که اگر تقاضای مشتری کافی باشد، شرکت نمونه های بیشتری را فراتر از 10 واحد برنامه ریزی شده اولیه خواهد ساخت. هر واحد از حدود یک میلیون دلار آمریکا شروع می شود.



منبع