“ما درخواست های زیادی داشتیم [Alpha2] ساخته خواهد شد، بنابراین ما احتمالاً یک دوره بسیار کوچک را انجام خواهیم داد.”
یک کانسپت تخیلی که در اواخر جولای رونمایی شد، این کوپه کم شیب با بدنه خمیده به عنوان موتور V8 با مشخصات فنی ناشناخته تبلیغ شد. پس از معرفی، DMC درخواست هایی برای Alpha2 از افرادی دریافت کرد که مشتاق خرید چیز واقعی بودند. به نظر می رسد همانطور که Joost de Vries رئیس شرکت گفته است این اتفاق می تواند در واقع رخ دهد تخت گاز مجله مجموعه کوچکی از اتومبیل های جاده ای در نظر گرفته شده است:
DeLorean پس از یک وقفه طولانی، رسماً به تجارت خودرو بازگشته است و اولین سفارش راه اندازی Alpha5 300 مایلی است. با این حال، خودروی الکتریکی میتواند توسط خودرویی مجهز به موتور احتراقی برای تکرار DMC-12 اصلی با موتور پژو-رنو-ولوو V6 دنبال شود. این شرکت تازه متولد شده دنیای جایگزینی را تصور کرده است که در آن خودروی اسپرت 130 اسب بخاری با درهای گولینگ در دهه 1990 توسط آلفا2 دنبال شد.
جزئیات قیمت فاش نشده است، اما همه تخمین ها به قیمت اولیه بیش از 100000 دلار اشاره دارند.
رئیس DMC در ادامه گفت: “Alpha2 از یک پروژه DeLorean به نام DMC-24 متولد شد که هرگز در حال تولید نبود. این یک بارچتا، یک کوپه روباز، با موتور V8 است، و این تکامل منطقی برای DMC-12.” Joost de Vries در مصاحبه خود با TG این خودروساز تازه متولد شده به ایتال دیزاین سفارش داد تا یک خودروی اسپرت طراحی کند که تجسم دهه 1990 باشد، اما با پیچ و تاب مدرن برای همگام شدن با زمانه.
22عکس ها
در مورد آلفا 5، این کوپه چهار نفره با درهای بزرگ گولینگ و ضریب درگ 0.23 در سال 2024 به فروش می رسد. تنها 88 خودرو به عنوان اشاره ای به قابلیت های DMC-12 در سفر در زمان با آن سرعت در عقب ساخته می شود. به فرنچایز آینده همچنین توسط ایتال دیزاین نوشته شده است، این خودروی چهار چرخ متحرک با باتری 100 کیلووات ساعتی وعده می دهد که در 2.99 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) و در 4.35 ثانیه به سرعت 88 مایل در ساعت (142 کیلومتر در ساعت) برسد و در نهایت به حداکثر سرعت 155 برسد. مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت).
مبادا فراموش کنیم DMC مفاهیم Alpha3 و Alpha4 را نیز به عنوان بخشی از جدول زمانی جایگزین خود آشکار کرده است. اولی به عنوان یک سدان برقی بزرگ در اواسط دهه 2000 در نظر گرفته می شد، در حالی که دومی یک SUV از سال 2013 بود، با یک پیشرانه هیدروژنی. هنگامی که این مفاهیم تخیلی فاش شد، ما همچنین توانستیم DMC-24 را که قبلاً ذکر شد، ببینیم، خودرویی واقعی از شرکت اصلی که هرگز نور روز تولید را ندید.