Diorama Build نحوه ایجاد یک مکان پاتوق برای چرخ های داغ را نشان می دهد



راه های زیادی برای لذت بردن از Hot Wheels وجود دارد. شما می توانید یک آهنگ برای آن بخرید، کاری که اکثر مجموعه داران انجام می دهند. برخی فقط آنها را در جعبه ها نگه می دارند تا سال ها اسباب بازی ها را حفظ کنند. با این حال، دیوراما مسلماً جالب‌ترین راه است – به خصوص اگر چیزی باشد که خودتان ساخته‌اید.

تعداد انگشت شماری آموزش در وب در مورد نحوه ساخت دیوراما وجود دارد، اما این یکی از صنایع دستی هنری Beruang در یوتیوب احتمالاً یکی از جزئی ترین موارد موجود است.

این دیوراما برای Hot Wheels در مقیاس 1/64 ایده‌آل است، این دیوراما کاملاً از ابتدا ساخته شده است، برخلاف آهنگ‌های Hot Wheel که می‌خرید و از یک جعبه مونتاژ می‌کنید. حتی بهتر از آن، این ویدئو نه تنها خود دیوراما را نشان می دهد، بلکه به شما دید واضحی از نحوه ساخت هر یک از قطعات می دهد تا بتوانید آنها را در انتهای خود تکرار کنید.

برای شروع، به تعدادی ابزار برای ساخت خود نیاز دارید. که اصلی ترین آنها ابزار اندازه گیری و کاتر است. شما همچنین به یک ابزار برش کشویی نیاز دارید تا مطمئن شوید که خطوط مستقیم شما در واقع صاف هستند، در حالی که برای قسمت هایی که نیاز به سوراخ کردن دارند، مته نیز لازم است. سپس به یک موچین، برس رنگ و مهمتر از همه، یک قلم مو برای جزئیات واقعی نیاز دارید. و البته، چسب – بسیاری از چسب.

به عنوان پایه، YouTuber در اینجا از تخته سه لا استفاده می کرد، در حالی که بیشتر قطعات از صفحه فوم PVC ساخته شده بودند. انواع مختلفی از رنگ ها نیز استفاده می شود، از جمله اکریلیک و رنگ هایی که توسط علاقه مندان خریداری می شوند. هیچ گونه چاپ سه بعدی در اینجا وجود ندارد – نه، قربان.

ما واقعاً جزئیات اینجا را دوست داریم، مانند برگ های خشک چای که به عنوان “خاک” برای باغ استفاده می شود، در حالی که چمن ساکن و درختان مینیاتوری نیز برای افزودن مقداری سبز به محل پاتوق مینیاتوری اضافه شده اند. برای روشنایی انبار، از نوارهای LED استفاده شده است، در حالی که لامپ های خیابانی مینیاتوری نیز برای تکمیل جزئیات در جاده اضافه شده است.

محصول نهایی مانند یک انبار کنار جاده با یک پارکینگ است – چیزی که برای یک صحنه خیابانی تصور می کنید.



منبع