Dodge Challenger Demon Drag Races اصلاح شده Jeep Trackhawk، CTS-V

محتوای Dodge بیشتری از جمله مدل‌های جدید نسخه ویژه «آخرین تماس» را در این سایت دریافت کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.

از نظر فنی، Trackhawk 10.02 ثانیه کار می کند که برای رقابت با Demon سهام کافی است. افسوس که ما هم می بینیم نووس پاکسازی از چلنجر، و چتر نجات در پشت فقط برای نمایش نیست. هنگامی که چراغ سبز می شود، چرخ های شیطان به هوا می روند و 8.61 ثانیه بعد از خط عبور می کند و در این فرآیند به سرعت 159 مایل در ساعت می رسد. این در واقع یک شیطان بسیار سریع Challenger SRT است.

مطمئناً از زمانی که درگ ریسر ساخت کارخانه برای مدل سال 2018 عرضه شد، چند ویدیوی Dodge Challenger Demon را دیده‌ایم. اما با ساخت تنها 3300 دستگاه، به ندرت می توان شاهد یک مدل اصلاح شده باشد که کاملاً مسیر را خراب کند.

توجه داشته باشید، این میدان شامل یک جیپ گرند چروکی تراک هاوک است که مسافت یک چهارم مایل را در 11.6 ثانیه مستقیماً از کف کارخانه طی می کند. این با یک شیطان وسط نه ثانیه فاصله زیادی دارد، اما باید بدانید که هیچ یک از وسایل نقلیه موجود در این ویدیو موجود نیستند. در واقع، این جیپ است که زمان فوق الذکر 10 ثانیه را در 141 مایل در ساعت می پیماید. ما نمی دانیم چه تغییراتی در SUV برای چنین عملکردی انجام شده است، اما به وضوح شاهد پاکسازی سیستم اکسید نیتروژن در خط شروع هستیم.



منبع

حداقل یک Dodge Challenger SRT Demon در جهان وجود دارد که همان کاری را که برای آن طراحی و ساخته شده است انجام می دهد. ویدیوی اخیر از مسابقه کشیدن و وسایل ماشین در یوتیوب ما را برای یک سری مسابقات درگ به پارک هیوستون ریس وی در تگزاس می برد که در آن کندترین خودرو 10 ثانیه صاف با سرعت 141 مایل در ساعت می دود.

اکشن مسابقه با یک مسابقه دیگر به پایان می رسد، و با اعداد، یک مسابقه نزدیک است. با این حال، از نظر فنی یک نبرد کنار هم نیست، زیرا رقیب شیطان (یک تغییر یافته Dodge Challenger SRT Hellcat) هنگامی که چراغ سبز شد راه اندازی نشد. در عوض، Demon بدون مخالفت مسیر را زیپ کرد و سرانجام چند ثانیه بعد Challenger راه اندازی شد. خیلی بد است، زیرا چلنجر 8.92 را با سرعت تله 157 مایل در ساعت در مقابل 8.49 برای شیطان دوید.

برای به چالش کشیدن این موپار توانا به یک کادیلاک CTS-V بسیار سریع نیاز است، اما این دقیقاً همان چیزی است که در مسابقه دو به دست می آوریم. سدان مشکی شوم همچنین دارای چتر نجات در پشت است و پس از عبور از خط پایان با یک پاس 9.34 ثانیه ای کشیده می شود و به سرعت 155 مایل در ساعت می رسد. با این حال، راننده Demon آن را یک درجه برای پیروزی افزایش می دهد و در حالی که 8.23 ​​ثانیه می دود به سرعت 170 مایل در ساعت می رسد. این بهترین اجرای شیطان از ویدیو است.