Dodge Charger SRT Hellcat Widebody By Bader یک سدان شیطانی است

20 عکس ها

برای استفاده حداکثری از فضای اضافه شده، Bader چرخ های 21 اینچی پنج پره را با لاستیک های سری 295/35 در جلو و گوشت های نامعقول سری 355/25 را در عقب نصب می کند. برای ثبت، این بزرگتر از غلتک های بخار در نسل اول لامبورگینی کانتاچ و یک مسابقه مرده برای بوگاتی شیرون است. حتی در این صورت، برای پرکردن درست گلگیرها، به محورهای بلندتر و فاصله‌کننده‌های چرخ 25 میلی‌متری نیاز است. سیستم تعلیق دارای کویلاورهای قابل تنظیم برای یک افت سالم است و سایر اجزای زیر بدنه ارتقا یافته اند تا موقعیت گسترده تر شارژر را هماهنگ کنند.

شاید برای یک چشم آموزش ندیده، Dodge Charger SRT Hellcat تفاوتی با یک مدل استاندارد V6 نداشته باشد. میدونی چیه؟ شاید این است با توجه به سیل قدرتی که در زیر کاپوت پنهان شده است، در طرح بزرگ چیزها بسیار ظریف است. این شارژر خاص چنین گمنامی ندارد. حتی برای کسانی که چیزی در مورد اتومبیل نمی دانند، این جهنم مانند فرانکنشتاین روی چرخ به نظر می رسد.

کیت شارژر عریض با قیمت 3990 یورو در وب سایت Bader فهرست شده است که در حال حاضر چیزی بیش از 4000 دلار است.



منبع

کیت عریض بزرگی که از قوس چرخ‌ها فراتر می‌رود و بخشی از درهای جلو و نیمی از عقب را می‌پوشاند، مطلقاً از دست نمی‌رود. این کیت همچنین رکاب‌های جانبی، اسپلیتر جلو، اکستنشن‌های قسمت عقب و یک اسپویلر دم اردکی به‌طور شگفت‌آوری ساده روی صندوق را اضافه می‌کند. در جلو، یک هود با مشخصات Redeye جایگزین هود استوک شده است.