Donkervoort F22 به عنوان مدلی که ارزش “وزن” را دارد به نمایش درآمد

هنوز هیچ اطلاعات تایید شده ای در مورد این مدل وجود ندارد، به جز نام و لوگوی نشان داده شده در تیزر. با این حال، بازی کنجکاو در مورد عبارت “ارزش وزن” می تواند سرنخ هایی در مورد مدل جدید ارائه دهد.

به عنوان مرجع، D8 GTO Individual که در اوایل سال جاری برای اولین بار در ایالات متحده عرضه شد، با موتور 2.5 لیتری خطی پنج توربو شارژر آئودی عرضه می شود که بیش از 400 اسب بخار (294 کیلووات) قدرت تولید می کند. این ابرخودروی سبک وزن ایالات متحده با قیمت 240000 دلار می‌تواند تنها در 2.7 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) برسد و در 7.7 ثانیه به سرعت 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) برسد.

بیش از یک دهه از زمانی که Donkervoort برای اولین بار خط D8 GTO را معرفی کرد می گذرد. در طول آن سال ها، این خودروساز هلندی هیچ اشاره ای به جایگزینی برای ابرخودروی سبک وزن نکرده بود… تا همین اواخر.

آیا Donkervoort F22 با تحسین مدلی که جایگزین خواهد شد، عمل خواهد کرد؟ و مهمتر از آن، آیا این شرکت هلندی طراحی مینیمالیستی الهام گرفته از لوتوس سوپر 7 خود را رها می کند و خودرویی را عرضه می کند که جت جنگنده رادارگریز F-22 را می گیرد؟ ما در ماه های آینده می دانیم، بنابراین در حال حاضر، تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است وزن.



منبع

Donkervoort به ساخت سوپراسپرت های فوق سبک و دست ساز معروف است – واقعیتی که باعث تحسین منتقدان این شرکت شد. با بازی کلمات بالا، می توانیم استنباط کنیم که مدل جدید سنگین تر از D8 GTO فعلی خواهد بود. اگر از طرفداران برند هلندی هستید، این خبر خوبی نیست، اما همه ما می دانیم که کیلوگرم های اضافی را می توان با اضافه کردن قدرت، که در مدل جدید انتظار می رود، جبران کرد.

در تیزر منتشر شده در وب سایت Donkervoort و کانال های مختلف رسانه های اجتماعی، مدل جدیدی در راه است و نام آن F22 خواهد بود. این تیزر که احتمالاً از نام جت جنگنده رادارگریز معروف لاکهید مارتین F-22 رپتور گرفته شده است، با عنوانی همراه است که می‌گوید “هرگز آن را نخواهید دید. ارزش وزنش را دارد.”