EarthRoamer SX 2023 موتورخانه ای خارج از شبکه است که یک پنی قیمت دارد

EarthRoamer SX 2023 در نمایشگاه SEMA 2022 به نمایش گذاشته شد و گفته می شود که قیمت پایه آن 995000 دلار است. این پول برای یک موتورخانه بسیار زیاد است، اما لینک منبع زیر باید مشخصات و جزئیات کامل ساخت را در اختیار شما قرار دهد.



منبع

11 عکس ها

پشتیبان این بدنه عظیم و در عین حال نسبتا سبک مجموعه ای از لاستیک های 43 اینچی گودیر روی رینگ های مهره ای درجه نظامی است. این لاستیک ها با سرعت 81 مایل در ساعت برای شرایط رانندگی همه کاره طراحی شده اند و برای مقابله با هر زمینی آماده هستند.

در حالی که نمای بیرونی غیر دوستانه به نظر می رسد، کابین EarthRoamer با امکانات مدرنی که در موتورخانه های خارج از شبکه می خواهید، دنج و مجلل است. کابین می‌تواند شش نفر را در داخل هواپیما بنشیند و بخواباند – هر کدام با طراحی هوشمندانه داخلی و حمام کامل با دوش بارانی.

EarthRoamer به دلیل تبدیل کامیون های بزرگ به کمپینگ های خارج از جاده و خارج از شبکه که کمپینگ را جدی می گیرند، شناخته شده است. و برای اولین بار، این شرکت مستقر در کلرادو از شاسی Chevy برای خلاقیت های تنومند خود در قالب EarthRoamer SX 2023 استفاده می کند.

این موتورخانه عظیم که بر اساس شاسی شورولت سیلورادو 6500 HD ساخته شده است، از یک موتور V8 توربودیزل Duramax 6.6L استفاده می کند که تمام نیرو را از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته به چرخ ها می فرستد. در مقایسه با خط اصلی LTi EarthRoamer، SX با افزایش ظرفیت آب و سوخت، نمای کامل پنجره 270 درجه، واحد ماشین لباسشویی/خشک کن اختیاری و ظرفیت باتری لیتیوم یون عظیم 18000 وات ارائه می‌شود – این اطمینان را می‌دهد که دورترین ماجراجویی در فضای باز را تجربه کنید. هنوز هم مثل خانه راحت هستند