EX90 در هنگام راه‌اندازی ویژگی‌های خود را از دست خواهد داد


ولوو سرانجام تولید EX90 را در اوایل این ماه پس از وعده تحویل آن به مشتریان در اوایل سال 2024 آغاز کرد. این خودروساز مجبور شد برای رفع برخی از مشکلات نرم افزاری باقیمانده، عرضه EV را به تعویق بیاندازد و در حالی که تحویل آن تا نیمه دوم سال آغاز نمی شود. سال، EX90 ممکن است به طور کامل پخته شده وارد راهروی مشتریان نشود.

یک خواننده ایمیلی را که از خودروساز دریافت کرده بود همراه با پیوندی به لیستی از ویژگی‌های “که ممکن است هنگام تحویل EX90 شما به تاخیر بیفتد” ارسال کرد. این لیست شامل ویژگی‌های ایمنی و راحتی است، با قابلیت کامل و ادغام سیستم LiDAR که پس از به‌روزرسانی آینده باز می‌شود. سایر ویژگی‌هایی که ممکن است وجود نداشته باشند عبارتند از هشدار ترافیک متقابل، کمک سرعت منحنی، اپل کارپلی بی‌سیم و شارژ دوطرفه.

مالکان باید به تم تاریک برای صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی و نمایشگر درایور برای آینده قابل پیش‌بینی رضایت دهند، زیرا تم روشن در به‌روزرسانی‌های آینده ارائه خواهد شد.

آنها همچنین باید با این احتمال که EV ممکن است حدود 3 درصد از باتری خود را در روز در صورت پارک و شارژ نشدن از دست بدهد، مشکلی ندارند. ولوو می‌گوید رایانه اصلی EX90 برای کنترل «عملکردهای بسیار پیشرفته» آن باید در پس‌زمینه کار کند، اما این مشکل با به‌روزرسانی آینده برطرف خواهد شد. مصرف انرژی پس از ۷۲ ساعت متوقف می‌شود زیرا خودرو وارد «حالت خواب عمیق» می‌شود. برای صرفه جویی در مصرف باتری.”

موتور 1 با ولوو تماس گرفت تا بپرسد مشتریان چه زمانی می توانند انتظار دریافت این ویژگی های پولی و به روز رسانی های بسیار مورد نیاز را داشته باشند. پس از شنیدن این خبر، حتما این مقاله را به روز خواهیم کرد.

این شرکت در ایمیل خود به مشتریان گفت که بسیاری از ویژگی‌های از دست رفته به‌صورت رایگان از طریق به‌روزرسانی‌های هوایی دریافت خواهند شد. با این حال، برخی ممکن است مجبور شوند وسیله نقلیه خود را به یک فروشنده بیاورند، که ولوو از قبل به او اطلاع می‌دهد.



منبع