Ford Bronco، Jeep Wrangler 392 Go Rock Crawling In Moab را ببینید

چه Bronco و چه Wrangler را ترجیح دهید، بهترین بخش این ماشین های آفرود، رفتن به مسیرها و تفریح ​​با خانواده و دوستان است.



منبع

ما نمی‌توانیم دو وسیله نقلیه بهتر از فورد برانکو جدید و جیپ رانگلر 392 برای عبور از مسیرهای صخره‌ای در موآب، UT، در نظر بگیریم. YouTuber Driven Mad! با V8 جیپ رانگلر 392 خود در کنار یک فورد برونکو بدلندز 2 در با پکیج ساسکواچ به مسیرها بروید. هر دوی این آفرودهای توانا ممکن است در طبقه نمایشگاه رقیب باشند، اما در مسیرهای پیاده روی، آنها تیمی عالی برای رسیدن به قله جهان در موآب، UT هستند.

اگرچه فورد برانکو چشمگیر است، اما به سختی می توان در مقابل جیپ رانگلر 392 متمایز شد. 350 کیلووات) و 470 پوند فوت (637 نیوتن متر) گشتاور. این V8 قدرتمند به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل می شود که نیرو را از طریق یک سیستم چهار چرخ محرک که دارای دیفرانسیل قفل جلو و عقب است به هر چهار چرخ می فرستد.

فورد برانکو که در این ویدیو به نمایش گذاشته شده است، یک Badlands 2 در با پکیج ساسکواچ به رنگ آبی متالیک Velocity است. این فورد برانکو خاص از یک موتور 2.7 لیتری V6 توئین توربو استفاده می کند که 330 اسب بخار نیرو (246 کیلووات) و 415 پوند فوت (563 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این V6 قدرتمند به یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک متصل می شود که نیرو را از طریق یک سیستم چهار چرخ متحرک با دیفرانسیل عقب قفل کننده الکترونیکی به هر چهار چرخ می فرستد. دیفرانسیل عقب دارای نسبت محرکه نهایی 4.7 است تا با لاستیک های بزرگتر 35 اینچی که با پکیج ساسکواچ عرضه می شوند، به شتاب گیری کمک کند.

رقابت خارج از جاده بین فورد برانکو و جیپ رانگلر به این معنی است که هم فورد و هم جیپ به طور مداوم برای پیشی گرفتن از یکدیگر به نام هم فروش و هم به نام حق بالیدن تلاش خواهند کرد. فورد برانکو پسر جدیدی است که پس از 20 سال وقفه در سال 2022 وارد بازار شد. فورد توانست از جیپ رانگلر بیاموزد و از کاستی های آن استفاده کند تا برونکو را رقابتی کند. جیپ با تقویت بازی خود و ساختن جیپ نهایی با موتور V8، جیپ رانگلر 392، پاسخ داد.