Ford Bronco Raptor 1:10 Scale RC SUV به نظر می رسد و شبیه به معامله واقعی است

اما اگر سهام خودروی خود را دوست ندارید، نترسید – اکنون یک صحنه تیونینگ برای مدل های رادیویی کنترل شده وجود دارد و بازار مقدار خوبی از ارتقاء سخت افزاری را برای Bronco 1:10 ارائه می دهد. کیت تبدیل سفارشی H-Tech آن مدل را به یک Bronco Raptor با بدنه جدید، قوس چرخ‌ها، چرخ‌ها، قفسه سقف و سایر ارتقاء بصری و مکانیکی تبدیل می‌کند. نتیجه چیزی است که نه تنها بچه ها دوست دارند داشته باشند.

Traxxas Ford Bronco

فورد برانکو احیا شده مطمئناً یک آفرود بسیار مناسب است – ما بارها آن را در عمل دیده‌ایم و می‌دانیم که خوب است. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر Bronco را کاهش دهید، عملکرد آن را ارتقا دهید و آن را در گل و لای امتحان کنید، چه اتفاقی می افتد؟ در واقع تغییر زیادی در مقایسه با خودروی واقعی نخواهد داشت.

ما اکنون مدرکی داریم که Broncos در همه اندازه ها ماشین های توانمندی هستند، حتی آنهایی که ده برابر کوچکتر از SUV اصلی هستند. Traxxas یک مدل برونکو با ظاهری بسیار واقعی ساخته است و در ماه می سال گذشته از آن رونمایی شد. این خودرو بر اساس پلتفرم آفرود TRX4 این شرکت ساخته شده است که دارای قفل دیفرانسیل جلو و عقب از راه دور و همچنین گیربکس برد بالا/پایین برای «تطبیق پذیری بی نظیر در رانندگی» است.

بخش بزرگی از ویدیو بسته ارتقاء را قبل از نصب نشان می دهد. توجه به جزئیات کاملاً شگفت انگیز است و روشی که همه چیز با بدنه اصلی Traxxas مطابقت دارد ساده و قابل اعتماد است. قیمت؟ برای خرج کردن چند صد دلار در بالای قیمت پایه 549.95 دلاری مدل سهام آماده شوید.