Ford Bronco Raptor Drag Races Jeep Wrangler 392 برای SUV Supremecy

ما گمان می کنیم که صاحبان Bronco Raptor کمترین میزانی از این نتیجه ناراحت نخواهند شد. تجربه خود ما در پشت فرمان نشان داد که یک آفرود با توانایی استثنایی که تقریباً در هر سطحی – یا بالاتر – از سرعت بالایی برخوردار است. با این حال، حق بالیدن برای این دور به جیپ تعلق دارد.

اما اینطور نیست.

2022 Ford Bronco Raptor Exterior Front Quarter On Sand

36 عکس ها

فورد برونکو رپتور و جیپ رانگلر روبیکن 392 شکارچیان اوج هستند. آنها قدرتمندترین مدل‌های فورد و جیپ در بخش شاسی‌بلندهای آفرود متمرکز هستند. هر دوی آنها بیش از 400 اسب بخار قدرت دارند و برای فتح جاده هایی که کمتر سفر کرده اند، چندین ارتقاء یافته اند. اما در مورد نوار درگ سنگفرش شده چطور؟

یک عامل مهم در اینجا وجود دارد که باید در نظر گرفت، و آن (فقط) وزن نیست. این مسابقه در کوه های کلرادو، یک مایل کامل بالاتر از سطح دریا برگزار می شود. یک قانون کلی برای موتورها کاهش 3 درصدی قدرت به ازای هر 1000 فوت ارتفاع است، بنابراین همی جیپ می تواند برای مسابقه تا 15 درصد کاهش یابد. موتورهای با القای اجباری نیز در ارتفاعات بالاتر از اثرات اکسیژن کمتری رنج می برند، اما نه به اندازه آسیاب های تنفس طبیعی. به طور خلاصه، این در واقع می تواند یک مسابقه نزدیک باشد.



منبع

با عرض پوزش برای خراب کردن روحیه، طرفداران Bronco. موتور V8 رانگلر با خروجی بالا یک هیولا است و در این رقابت با شکست دادن کامل رپتور خود را نشان می دهد. دویدن های زمان بندی شده تقریباً یک ثانیه تفاوت بین آفرودها در یک چهارم مایل نشان می دهد، با 15.2 برای جیپ و 16.1 برای Bronco Raptor. فقط برای سرگرمی، تیم یک مدل Bronco First Edition با موتور 2.7 لیتری V6 330 اسب بخاری (246 کیلووات) را به مهمانی آورد. مسابقه بین آن و رپتور در واقع کمی نزدیک‌تر از مسابقه جیپ بود.

ما صمیمانه امیدواریم که دارندگان Wrangler 392 و Bronco Raptor از وسایل نقلیه خود در خارج از جاده لذت ببرند، زیرا آنها برای همین ساخته شده اند. اما شما دانستن هرازگاهی مسابقاتی مبتنی بر آسفالت وجود خواهد داشت و ماشین لاین سریع نگاهی اجمالی به نحوه کاهش احتمالی این برخوردها ارائه می دهد. تا به حال باید رقبا را بشناسید، به این معنی که می دانید موتور 6.4 لیتری تنفس طبیعی همی V8 رانگلر دارای مزیت قدرت قابل توجهی است. این موتور 470 اسب بخار (350 کیلووات) در مقایسه با 418 اسب بخار (312 کیلووات) موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری توئین توربوشارژ برونکو تولید می کند. روی کاغذ، حتی نباید نزدیک باشد.