Ford Mustang GT500 Drag Races Mercedes-AMG GTS و Audi RS5


اگرچه صنعت خودرو در حال گذراندن احتمالاً بزرگترین تحول در تاریخ خود است، همه ما باید اعتراف کنیم که علاقه مندان به خودروهای معمولی در بهترین زمان زندگی می کنند. بله، بله – می‌دانم، وسایل نقلیه قدیمی‌تر مطمئناً بانشاط‌تر و احساساتی‌تر بودند، اما شما نمی‌توانید این واقعیت را انکار کنید که ما امروزه ماشین‌های کاملاً توانمندی در فروش داریم. حتی اگر در مورد دنیای هایپرکارهای سریع صحبت نکنیم، امروز چیزهای زیادی برای خوشحالی وجود دارد.

این ویدیو جدید توسط سام کارلژیون به موقع این را ثابت می کند. این یک مسابقه درگ از سه وسیله نقلیه با عملکرد بسیار متفاوت را به ما نشان می دهد که هر کدام از فلسفه متفاوتی پیروی می کنند. هر یک از این خودروها همچنین بسیار بسیار سریع هستند و زمانی که آن ها را با محصولات فراری، لامبورگینی و پورشه مقایسه کنید، نسبتا مقرون به صرفه هستند، چه رسد به بوگاتی، کونیگزگ و سایرین در بخش هایپرکار. بدون مقدمه، بیایید امروز رقبا را ببینیم.

نماینده ایالات متحده یک فورد موستانگ شلبی GT500 است. یک موتور 5.2 لیتری V8 سوپرشارژ در زیر کاپوت پونی مشکی قرار دارد که 760 اسب بخار نیرو (559 کیلووات) و 625 پوند فوت (847 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. قدرت فقط به چرخ های عقب از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک می رسد. وزن این خودرو 4171 پوند (1892 کیلوگرم) است.

در مقابل آن دو ماشین بسیار توانا از آلمان قرار دارند. اولین مدل مرسدس AMG GTS با توربوشارژر 4 لیتری V8 خود است. این موتور برای 515 اسب بخار (379 کیلووات) و 494 پوند فوت (670 نیوتن متر) گشتاور مناسب است و این نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به محور عقب منتقل می شود. وزن این خودرو به 3627 پوند (1645 کیلوگرم) می رسد.

آخرین اما نه کم اهمیت، همچنین از آلمان، آئودی RS5 نیز در این مسابقه درگ شرکت دارد. احتمالاً این خودرو کم‌کمترین کوپه در بین هر سه خودرو به نظر می‌رسد، اما همچنان قدرتی معادل 444 اسب‌بخار (326 کیلووات) و 442 پوند فوت (600 نیوتن‌متر) دارد که از یک موتور 2.9 لیتری V6 توئین توربو به دست می‌آید. این نیرو اما از طریق سیستم کواترو آئودی و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود.

همانطور که می بینید، فلسفه متفاوت است اما هدف یکسان است – سرعت. کدام یک از این وسایل نقلیه خارج از خط و در یک مسابقه رول استارت سریعتر است؟ پاسخ ها در ویدیوی بالای همین صفحه است.



منبع