Ford, Next Level Racing ایجاد کابین مسابقه Sim با برند فورد GT

کل دکل دارای قابلیت های زیادی برای یافتن موقعیت مسابقه ای عالی است. این حتی شامل پایه های ضربه گیر قابل تنظیم ارتفاع نیز می شود. مسابقه‌ها حتی می‌توانند ارتفاع، فاصله و زاویه پدال را برای حداکثر راحتی تنظیم کنند. NLR می گوید این دکل با سازندگان اصلی چرخ، شیفتر و پدال مانند Fanatec، Logitec، Thrustmaster، Moza و دیگران سازگار است.

دکل و صندلی به صورت جداگانه فروخته می شوند و هر دو در اکتبر امسال به فروش می رسند. به گفته این وب سایت، دکل و ریل با قیمت 799 دلار به فروش می رسد، در حالی که قیمت صندلی 499 دلار اضافی خواهد بود. این وسیله ارزان قیمتی نیست که بتوان آن را به تنظیمات بازی اضافه کرد، اما تجربه مسابقه را افزایش می دهد. اگر می خواهید ببینید که آیا حتی مسابقه با چنین تنظیماتی را دوست دارید، می توانید ابتدا خودتان را بسازید. در اتاق نشیمن شما چندان شیک به نظر نمی رسد، اما بهتر است قبل از خرید آن را حس کنید. اوه، و خوب است مطمئن شوید که مناسب است.

8 عکس ها

کابین خلبان GTElite Ford GT Edition



منبع

NLR و تیم Fordzilla همچنین دارای یک صندلی مسابقه مارک دار هستند زیرا دکل و صندلی به طور جداگانه فروخته می شوند. صندلی ES1 فورد GT با یک کفپوش چهار نقطه‌ای مسابقه‌ای با نام تجاری و کفپوش با برند aTeam Fordzilla عرضه می‌شود. لوگوی GT حتی در قسمت پشتی صندلی نیز نقش بسته است.

بازی های ویدیویی تنها می توانند بخشی از تجربه رانندگی را بازسازی کنند. بله، هدایت سوپراسپرت‌های میلیون دلاری در مشهورترین پیست‌های مسابقه جهان لذت‌بخش است، حتی گاهی اوقات هیجان‌انگیز، اما انجام این کار با پاهای بالا و یک کاسه چیپس در کنارتان روی کاناپه به نوعی شبیه به تقلب است. صندلی‌های مسابقه‌ای و تنظیمات کابین خلبان تجربه را به سطح بالاتری می‌برد، و تنظیمات جدیدی از Next Level Racing کمی از فورد GT را به اتاق بازی می‌آورد.

NLR و تیم Fordzilla، بخش esports شرکت فورد موتور، یک دکل بازی دارای مجوز ایجاد کرده‌اند. این کابین خلبان GTElite Ford GT Edition نامیده می شود، با چندین لمس که به ابرخودروی نمادین Blue Oval اشاره می کند. این قاب از یک قاب آلومینیومی آنودایز آبی ساخته شده است که به رنگ برند نمادین فورد ساخته شده است. این قاب دارای برند Ford GT با حکاکی لیزری، نوارهای دوقلو GT و نشان‌های بیضی آبی فورد است.