Gemera Koenigsegg هیچ تمایزی ندارد
انتشار: بهمن 12، 1403
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404

Gemera Koenigsegg هیچ تمایزی ندارد


\n \n

Koenigsegg به طور سنتی کارها را انجام نمی دهد. خلاقیت های ماشین ساز سوئدی در انواع راه حل های مهندسی غیرمعمول قرار دارند. این در Gemera ، اولین Koenigsegg و SUV اول صادق است. همانطور که بنیانگذار ، کریستین فون کنگو ، در این فیلم توضیح می دهد ، این جرم هیچ تمایزی ندارد.

\n

خوب ، تمایز سنتی اینگونه نیست.

\n

[embed]https://www.youtube.com/watch؟[/embed]

\n

در پشت ، Gemera دارای یک توربو دو توربوشارژ دو توربو با انتقال نه سرعته توربیلون (LST) است. به جای استفاده از اتصالات CV مستقیم که از تمایز خارج می شوند ، همانطور که انتظار دارید با TranceXle ، این انتقال حاوی "کاست" از هر دو طرف باشد ، که انرژی را به جلو به چرخ ها منتقل می کند. به جای کار کردن قدرت 90 درجه از ستون خروجی ، قدرت LST 270 درجه می چرخد \u200b\u200bو به میدان V-8 اجازه می دهد.

\n

در هر کاست ، یک کلاچ هیدرولیک وجود دارد که انرژی را برای چرخ تنظیم می کند. بنابراین ، شما سیستمی دارید که مانند قفل الکترونیکی کار می کند ، اما با انفجار قطعات به جای اینکه در یک واحد قرار داشته باشد.

\n

مدتی طول کشید تا آن را درک کنم.

\n

این همچنین یک وسیله نقلیه چهار چرخ محرک است ، بنابراین LST دارای یک ستون خروجی است که در محور جلو نیز کار می کند. در پایان ، یک موتور الکتریکی وجود دارد ، و مکانیسم دیگری نیست که دیگران را رها می کند ، با یک دنده و ماماهای هیدرولیک برای هر چرخ.

\n

همه این دیوانه ها ، قابلیت های منحصر به فرد را امکان پذیر می کند. Koenigsegg همچنین نشان می دهد ، این تنها خودرویی است که یک موتور الکتریکی دارد ، اما در حالت EV کاملاً در حال تغییر گشتاور است. برای افزودن به همه اینها ، Gemera همچنین گشتاور ترمز دارد.

\n

این ویدئو ارزش تماشای بینشی از یک سیستم را دارد که فقط Koenigsegg می تواند بیاید. هیچ چیز واقعاً مانند آن نیست.

\n
\n
\n\n
\n \n \n \n\n \n\n\n \n \n \n \n\n \n \n \n

منبع