
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404
Gemera Koenigsegg هیچ تمایزی ندارد
Koenigsegg به طور سنتی کارها را انجام نمی دهد. خلاقیت های ماشین ساز سوئدی در انواع راه حل های مهندسی غیرمعمول قرار دارند. این در Gemera ، اولین Koenigsegg و SUV اول صادق است. همانطور که بنیانگذار ، کریستین فون کنگو ، در این فیلم توضیح می دهد ، این جرم هیچ تمایزی ندارد.
\nخوب ، تمایز سنتی اینگونه نیست.
\n[embed]https://www.youtube.com/watch؟[/embed]
در پشت ، Gemera دارای یک توربو دو توربوشارژ دو توربو با انتقال نه سرعته توربیلون (LST) است. به جای استفاده از اتصالات CV مستقیم که از تمایز خارج می شوند ، همانطور که انتظار دارید با TranceXle ، این انتقال حاوی "کاست" از هر دو طرف باشد ، که انرژی را به جلو به چرخ ها منتقل می کند. به جای کار کردن قدرت 90 درجه از ستون خروجی ، قدرت LST 270 درجه می چرخد \u200b\u200bو به میدان V-8 اجازه می دهد.
\nدر هر کاست ، یک کلاچ هیدرولیک وجود دارد که انرژی را برای چرخ تنظیم می کند. بنابراین ، شما سیستمی دارید که مانند قفل الکترونیکی کار می کند ، اما با انفجار قطعات به جای اینکه در یک واحد قرار داشته باشد.
\nمدتی طول کشید تا آن را درک کنم.
\nاین همچنین یک وسیله نقلیه چهار چرخ محرک است ، بنابراین LST دارای یک ستون خروجی است که در محور جلو نیز کار می کند. در پایان ، یک موتور الکتریکی وجود دارد ، و مکانیسم دیگری نیست که دیگران را رها می کند ، با یک دنده و ماماهای هیدرولیک برای هر چرخ.
\nهمه این دیوانه ها ، قابلیت های منحصر به فرد را امکان پذیر می کند. Koenigsegg همچنین نشان می دهد ، این تنها خودرویی است که یک موتور الکتریکی دارد ، اما در حالت EV کاملاً در حال تغییر گشتاور است. برای افزودن به همه اینها ، Gemera همچنین گشتاور ترمز دارد.
\nاین ویدئو ارزش تماشای بینشی از یک سیستم را دارد که فقط Koenigsegg می تواند بیاید. هیچ چیز واقعاً مانند آن نیست.
\n \n \n \n \n \n\n \n\n\n \n \n \n \n\n \n \n \nمنبع