Genesis GV60 Drag Races سه شاسی بلند الکتریکی و یک … کوروت C7؟


جنسیس به عنوان یک خودروساز لوکس برای ساخت خودروهای بسیار سریع محبوب نیست. آنها بیشتر به خاطر ظرافت و متانت، در ساخت خودروهایی که به خریداران خودرو طعم تجمل کره ای را می دهند، شهرت دارند.

اما همانطور که بررسی جنسیس GV60 خود ما اشاره کرد، عملکرد این کراس اوور قابل تمسخر نیست. و برای اثبات بیشتر این نکته، هاگرتی GV60 را در کنار هم با سه کراس اوور الکتریکی برای مسابقه درگ – یک BMW iX، یک فورد موستانگ Mach-E GT و یک تسلا مدل Y. قبل از تماشای ویدیو، بیایید یک داستان سریع از نوار داشته باشیم تا ببینیم چگونه این ماشین ها روی کاغذ مقایسه می کنند.

جنسیس GV60 با یک بسته باتری 77.4 کیلووات ساعتی و دو موتور الکتریکی عرضه شد که قادر به تولید 429 اسب بخار قدرت (320 کیلووات) و 446 پوند فوت (605 نیوتن متر) گشتاور بود. با این حال، عملکرد آن بیش از حد افزایش می‌یابد که می‌تواند به مدت 10 ثانیه به 483 اسب بخار (360 کیلووات) و 516 پوند فوت (700 نیوتن متر) برسد.

در همین حال، BMW iX در اینجا هنوز iX M60 با قدرت 610 اسب بخار داغتر نبود، اما همچنان با قدرت 516 اسب بخار (385 کیلووات) و 564 پوند فوت (765 نیوتن متر) از GV60 قدرتمندتر بود. با این حال، این مزیت قدرت همراه با چربی اضافه شد، با تقریباً 1000 پوند وزن اضافه نسبت به جنسیس.

فورد موستانگ Mach-E GT Performance Edition قدرت 480 اسب بخار (358 کیلووات) و 634 پوند فوت (860 نیوتن متر) گشتاور را از دو موتور الکتریکی تولید می کند. وزن آن فقط یک تار مو بیش از 5000 پوند است، که سریعترین مو به 60 در بین این خودروها است.

و سپس، تسلا مدل Y Performance وجود دارد. GV60 با افزایش بیش از حد خود کمی قدرتمندتر از مدل Y است، اگرچه مدل دوم به طور قابل توجهی سبک تر از مدل اول است.

با این اعداد در فضای باز، به نظر شما کدام یک برنده مسابقه EV بی صدا شد؟ و بله، یک شورت کوروت C7 نیز بخشی از این مسابقه بود تا به ما نشان دهد که خودروهای برقی از نظر عملکرد خط مستقیم تا چه حد پیشرفت کرده‌اند – در صورتی که این موضوع در حال حاضر ثابت نشده است.



منبع