GM Design مفهوم سدان خوشمزه بیوک را برای روز شکرگزاری به اشتراک می گذارد

در ایالات متحده روز شکرگزاری است و در حالی که چندین آمریکایی مشغول تهیه شام ​​بوقلمون خود هستند، جنرال موتورز دیزاین چیز دیگری در ذهن دارد. اینستاگرام رسمی خانه طراحی جنرال موتورز که در یکی از کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته شده است، یک مفهوم بیوک را به موقع برای روز شکرگزاری به نمایش می گذارد.



منبع

کانسپت Wildcat EV البته پیش نمایش زبان طراحی آینده بیوک است. با درهای متمایز ارائه می شود که “مدل های تولید بیوک را برای آینده قابل پیش بینی تحت تاثیر قرار خواهند داد.” درست مانند طرح مفهومی سدان قرمز جدید که در بالا مشاهده می‌کنید، دارای قسمت جلوی زاویه‌دار، چین‌های تیز، چراغ‌های جلوی فوق‌العاده نازک و جلوپنجره ذوزنقه‌ای است.

مفهوم بیوک Wildcat EV

مفهوم بیوک نشان داده شده در بالا ما را به یاد کانسپت Wildcat EV می اندازد که در اوایل سال جاری نشان داده شد. خودروی قرمز نشانه‌های مختلفی با مفهوم خودروی الکتریکی دارد (به گالری زیر مراجعه کنید)، اگرچه به نظر می‌رسد که این طرح یک سدان است تا یک کوپه 2+2.

مفهوم سدان بیوک که در اینستاگرام منتشر شد توسط آرون ریگز یا @zambiniftm در پلت فرم رسانه های اجتماعی بر اساس لینکدین خود، ریگز از جولای 2012 یک طراح خلاق ارشد در جنرال موتورز است. او همچنین از سال 2016 طراح بیرونی اصلی کادیلاک اسکالا کانسپت بود و طرح های اصلی و مدل خاک رس مقیاس را برای مفهوم بیوک آویستا در سال 2012 توسعه داد.