GMC از همکاری هامر EV با Call Of Duty خبر می دهد



ریشه هامر به شکل هاموی در استفاده نظامی فرو رفته است. دهه‌ها بعد، به نظر می‌رسد که نامی که دوباره با نام تجاری GMC متولد شد، به همان شکلی که شروع شد، البته به شکل بازی ویدیویی، بازمی‌گردد.

جی ام سی در یک تیزر ویدیویی اعلام کرد که به نظر می رسد همکاری بین این خودروساز آمریکایی و این خودروساز معروف باشد. ندای وظیفه بازی ویدیویی موضوع این همکاری کامیون جدید جی ام سی هامر EV است که در توییتر اعلام شد. ما تیزر ویدیویی را در زیر قرار داده ایم یا می توانید از طریق لینک منبع در پایین این استوری به پست رسانه اجتماعی دسترسی داشته باشید.

این ویدئو یک Hummer EV Edition 1 محدود را نشان می‌دهد که در میان صحرا می‌سوزد و رد گرد و غباری را بر جای می‌گذارد که ابر جمجمه را تشکیل می‌دهد. جمجمه یک عنصر برجسته در بازی Call of Duty بوده است.

توییت GMC که به موقع برای روز ملی بازی‌های ویدیویی اعلام شد، همچنین با عنوان «آنچه که هرگز ندیدید، در راه است» منتشر شد. علاوه بر این، پست رسانه های اجتماعی همچنین زمان رونمایی کامل را که در 15 سپتامبر 2022، ساعت 1:00 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار می شود، فاش کرد.

این البته همزمان است Call of Duty: بعدی رویداد. این مناسبت آینده قریب الوقوع سری بازی های ویدئویی تیراندازی اول شخص Activision را اعلام می کند.

جدا از آینده کلی فرنچایز بازی های ویدیویی، COD همچنین اعلام می کند که این رویداد شامل اطلاعیه های دیگری نیز می شود “از جمله جزئیات بیشتر در مورد Modern Warfare II، اطلاعات در مورد بعدی Call of Duty: Warzoneو بیشتر در نسخه موبایل Call of Duty: Warzone (همچنین به عنوان شناخته شده است پروژه شفق قطبی). همچنین آغازی خواهد بود Modern Warfare II نسخه بتا را باز کنید که در تمامی پلتفرم ها رایگان خواهد بود.

در مورد اینکه هامر EV در کجا قرار می گیرد، هنوز مشخص نیست، اما جزئیات بیشتر در چند روز آینده ارائه خواهد شد.



منبع