GMC مدرن جیمی سفارشی بیلد به سمت SEMA می رود

متخصصان تیونینگ کار بر روی ساخت سفارشی جیمی خود را که در طی SEMA امسال ارائه خواهد شد و در نبرد سازندگان رقابت خواهد کرد، به پایان رسانده اند. Flat Out Autos اولین عکس های واقعی از جیمی احیا شده را به اشتراک گذاشت فیس بوک و باید اعتراف کنیم که کاملا آن را دوست داریم. با قضاوت بر اساس واکنش‌ها در رسانه‌های اجتماعی، همه چیزهایی را که می‌دیدند دوست داشتند و این شرکت حتی گفت که «با هزاران اشتراک‌گذاری و صدها نظر در کمتر از 24 ساعت به یک میلیون بازدید نزدیک می‌شود».

جی ام سی جیمی سلف یوکان امروزی بود و تا سال 1991 به عنوان نسخه لوکس تر شورولت بلیزر فروخته می شد. دومی در قالب یک کراس اوور کاملا الکتریکی که برای مدل سال 2024 عرضه می شود، به خط تولید جنرال موتورز بازخواهد گشت. چیزی از کارخانه برای جیمی نمی آید، اما افرادی که در Flat Out Autos هستند دوباره با یک تغییر مدرن جدید که نام افسانه ای را بازمی گرداند، ضربه می زنند.

این تفسیر امروزی از جیمی از دستور العمل کامیون دو در اصلی پیروی می کند و آن را با نمای جلویی که از محصولات فعلی GMC الهام گرفته شده است، ترکیب می کند. قسمت جلویی دارای چراغ‌های جلوی بزرگ C شکل، جلوپنجره‌ای عظیم در بین آن و لوگوی سیاه‌شده GMC در مرکز است. یک نیمکت دو نفره در عقب و جالب اینجاست که چراغ ترمز مرکزی روی ستون B وجود دارد. اگر زمانی که قسمت بالایی روشن است خاموش شود منطقی است، اگرچه نمی دانیم که آیا اینطور است یا خیر.

در پشت صندلی‌های عقب، کابین در جایی ادامه می‌یابد که معمولاً یک تخت بار در کامیون‌هایی با آن اندازه پیدا می‌کنید – به همین دلیل این قسمت در واقع روکش شده است. Flat Out Autos همچنین GMC Jimmy دوباره متولد شده را با یک قفسه سقف و یک چادر نصب شده بر روی قفسه تصور می کند. تا حدی، خودرو شبیه یک کامیون با سقف سخت به نظر می‌رسد – اما وقتی آن را بردارید، می‌توانید تمام نور خورشید را از صندلی‌های عقب به‌وجود بیاورید و آن را به نیمی از خودرو تبدیل کند.



منبع

متأسفانه ما نمی دانیم که آیا شرکت تیونینگ برنامه ای برای تولید این پروژه دارد یا خیر. شاید وقتی SEMA شروع می‌شود، اطلاعات بیشتری کسب کنیم، بنابراین برای جزئیات بیشتر، در اوایل نوامبر دوباره فضا را بررسی کنید.