GMC Hummer EV در Call Of Duty: Modern Warfare II به بازی می‌پردازد



منبع

را Call of Duty: Modern Warfare II در 28 اکتبر 2022، در حالی که Call of Duty: Warzone 2.0 پاییز امسال می آید

ویلیام گاهاگان، مدیر مشارکت های جهانی در اکتیویژن گفت: «ما هیجان زده هستیم که GMC HUMMER EV Pickup را برای بازی های Call of Duty: Modern Warfare II و Call of Duty: Warzone 2.0 وارد کنیم. “هیچ چیز مانند رانندگی در Call of Duty: Warzone 2.0 در یک سوپرتراک تمام برقی 1000 اسب بخاری نیست. من نمی توانم منتظر بمانم تا بازیکنان پاییز امسال به آن دست پیدا کنند.”

او افزود: «اوردن این ابرتراک به Call of Duty به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تجربه خود را بالا ببرند و راهی جدید برای بازی ارائه دهند که توسط یک خودروی الکتریکی تقریباً آرام و با شتاب سریع نیرو می‌گیرد.»

اعلام شد در طول Call of Duty: بعدی رویدادی که چند روز قبل توسط GMC منتشر شد، وانت هامر EV در دو بازی Call of Duty آینده خواهد بود.

49 عکس ها

GMC Hummer EV در آینده ظاهر خواهد شد Call of Duty: Modern Warfare II. همانطور که گفته شد، این اولین بار است که یک خودروی الکتریکی به بازی ویدیویی توسعه یافته Infinity Ward می پیوندد.

2022-GMC-HUMMER-EV-IRST-DRIVE-300

یک خودروی تمام الکتریکی برای اولین بار به Call of Duty پیوست. این وانت به شکل وانت GMC Hummer EV است که با فرنچایز محبوب بازی های ویدئویی تیراندازی اول شخص Activision همکاری کرده است.

علاوه بر این، هامر EV نیز یک وسیله نقلیه قابل بازی در شرایط بسیار مورد انتظار خواهد بود Call of Duty: Warzone 2.0. بازیکنان می توانند از کامیون برای کشف فضای بازی عظیم بازی چند نفره آنلاین vvideo استفاده کنند.

دانکن آلدرد، نایب رئیس Global گفت: “GMC Hummer EV Pickup واقعا اولین ابر کامیون تمام الکتریکی جهان است. اکنون، این خودرو در حال ورود به دنیای بازی است که در آن فصل جدیدی از قابلیت ها را تعریف می کند و بازیکنان را در سراسر جهان گرد هم می آورد.” بیوک و جی ام سی.