GMC Sierra EV Denali در 20 اکتبر رونمایی می‌شود، Fascia جلویی دوباره تیز شد

این خودروساز احتمالاً بسته‌های باتری متنوعی در اندازه‌های موجود خواهد داشت که یک نوع تک موتوره و دیفرانسیل عقب به عنوان مدل پایه استفاده می‌شود. با این حال، به نظر نمی رسد که این چیزی باشد که هفته آینده با تبلیغ GMC از برند لوکس Denali رونمایی شود. این ویدئو نگاهی اجمالی به صندلی‌ها، سقف و درب عقب دارد.

اطلاعات کمی در مورد این کامیون که محصولی همراه برای شورولت سیلورادو EV (تصویر بالا) خواهد بود که اوایل امسال معرفی شد و GMC Hummer EV خواهد بود. شورولت با برد تخمینی 400 مایل و پیکربندی دو موتوره که می تواند 664 اسب بخار (495 کیلووات) قدرت و بیش از 780 پوند فوت (1063 نیوتن متر) گشتاور تولید کند، آغاز به کار کرد. این کامیون می تواند با حالت Wide Open Watts در 4.5 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برسد.

نمای جانبی خارجی شورلت سیلورادو EV RST 2024

GMC احتمالاً Sierra را در تریم‌ها و پیکربندی‌های مختلف ارائه می‌کند، اما مشتری نباید انتظار داشته باشد که کل خط تولید یک‌باره در دسترس باشد. این خودرو می تواند یک مدل با عملکرد بالا ارائه دهد که قطعاتی از هامر EV با قدرت 1000 اسب بخار (745 کیلووات) را قرض می گیرد.

جی‌ام‌سی دومین تیزر برای سیرا EV Denali را منتشر کرد. ویدیوی جدید نمای جلوی کامیون را نشان می‌دهد، چیزی که قبلاً دیده‌ایم، اما اکنون می‌دانیم که این پیکاپ در روز پنج‌شنبه، 20 اکتبر، ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی معرفی می‌شود.

ما هیچ ایده ای نداریم که GMC Sierra EV Denali چه زمانی به فروش می رسد. شورلت سیلورادو EV را در ژانویه 2022 معرفی کرد و اولین نمونه‌های آن تا بهار سال آینده برای مدل سال 2024 وارد بازار نخواهند شد. اگر GMC در اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 عرضه شود، تعجب نخواهیم کرد. جنرال موتورز راه اندازی سایر مدل های برقی خود را به شدت متحیر کرده است و می تواند همین کار را با کامیون جدید GMC انجام دهد.



منبع

GMC مدل Edition 1 را هفته آینده معرفی خواهد کرد و خریداران بالقوه نیز می توانند آن را رزرو کنند. با توجه به وب‌سایت مصرف‌کننده این خودروساز که این کامیون را تبلیغ می‌کند، Sierra EV Denali «به گونه‌ای ساخته شده است که بالاتر از هر چیزی که فکر می‌کردید کامیون الکتریکی می‌تواند باشد. به همین دلیل است که این تنها خودروی الکتریکی است که شایسته نام دنالی است. GMC برای اولین بار در دسامبر 2021 این کامیون را کنجکاو کرد.