GT One توتیل ادای احترام به بدترین 911 است که تا کنون وجود داشته است


  • توتیل پورشه، یک شرکت بریتانیایی، به تازگی ادای احترام خود را به 911 GT1 در هفته خودروی مونتری معرفی کرد.
  • این خودرو دارای 600 اسب بخار قدرت و گیربکس دستی یا دوکلاچه است.
  • این شرکت قصد دارد 22 نمونه بسازد.

شرکت بریتانیایی Tuthill Porsche پس از اینکه عکس‌های یک خودروی مدل 911 GT1 که به LAX رسیده بود در رسانه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد، GT One را منتشر کرد. این ادای احترام به خودروی مسابقه ای پورشه 911 GT1 در اواخر دهه 1990 با بیش از 600 اسب بخار قدرت، وزن محدود 2645 پوندی و تولید برنامه ریزی شده 22 خودرو است.

توتیل پورشه کمی نگران است که GT One دقیقاً بر چه چیزی ساخته شده است. (یا اگر اساساً بر اساس چیزی باشد.) 911 GT1 1996 و 1997 از بخش جلویی و مرکزی یک 911 تولیدی استفاده می کرد که با یک لوله فولادی پشتی منحصر به فرد که از نمونه اولیه 962 جدا شده بود استفاده می کرد. شاید Tuthill در اینجا نیز کاری مشابه انجام دهد، زیرا GT One موتور وسط است و کاملاً واضح است که یک 911 در عقب نیست.

آنچه ما می دانیم این است که با گزینه ای از 6 سیلندر تخت 4.0 لیتری ارائه می شود. یا یک فلت شش دمش طبیعی 500 اسب بخاری مانند موتور فریاد 11000 دور در دقیقه Tuthill که برای 911 K خود توسعه داده است، یا یک فلت شش با قدرت 600 اسب بخار با “القایی اجباری”. Tuthill Porsche مشخص نمی کند که موتور توربو یا سوپرشارژر است، اما باید توربوشارژ را تصور کنیم، زیرا مردم معمولا موتورهای پورشه را سوپرشارژ نمی کنند.

توتیل پورشه GT One

توتیل پورشه

توتیل پورشه GT One

توتیل پورشه

شما می توانید یک جعبه دنده دستی یا در مورد خودرویی که در اینجا مشاهده می کنید، یک گیربکس دوکلاچه داشته باشید. GT One دارای سیستم تعلیق دو جناغی در جلو و عقب، ترمزهای کربن-سرامیکی و رول کیج کامل با مشخصات FIA است. بدنه کاملاً از فیبر کربن است، و طراحی آن کار فلوریان فلاتو مستقر در کالیفرنیا است، که قبلاً با سینگر کار کرده است.

اگر توتیل پورشه را نمی شناسید، باید. این یک فروشگاه طولانی‌مدت رالی و بازسازی است که در قلب «دره ورزش‌های موتوری» بریتانیا واقع شده است، و اخیراً با سینگر همکاری کرده است و استراحتگاه‌های وحشی خود را می‌سازد.

مسلماً، با توجه به اینکه 911 GT1 در سال 1998 با تویوتا GT-One مسابقه داد، این نام کمی عجیب است. یک ماشین جاده ای چون باید می بود. Tuthill به سرعت اشاره می کند که GT One قبل از هر چیز یک ماشین جاده ای است، اگرچه ممکن است یک کیت هوا برای رانندگی در پیست ایجاد کند.

Tuthill Porsche هنوز قیمت آن را فاش نکرده است، اما تصور می شود که قیمت آن بسیار زیاد است، همانطور که در مورد این چیزها وجود دارد. و سلام، اگر خودرویی می‌خواهید که در بین مدل‌های جدید پورشه متمایز باشد، می‌توانید خیلی بدتر از این کار کنید.



منبع