Hennessey Mammoth TRX Drag Races Potent Jeep Grand Cherokee Trackhawk

12 عکس ها

هنسی ماموت 1000 TRX در برف

کامیون‌ها و شاسی‌بلندهای با کارایی بالا امروزه معمول هستند. تعداد زیادی از خودروسازان در دسترس هستند، و تیونرهای پس از فروش مانند هنسی سال‌هاست که در این فضا بازی می‌کنند و برخی از ماشین‌های واقعی را ایجاد می‌کنند. Carwow یکی دارد – Hennessey Mammoth 1000 TRX – و این نشریه کامیون را در مقابل خواهر و برادر پرقدرت دیگری به نام Jeep Grand Cherokee Trackhawk قرار می دهد.

جیپ در تست ترمز نهایی نیز برنده شد، اما فاصله زیادی بین دو رقیب وجود نداشت. لاستیک های آفرود و وزن اضافی این کامیون کمکی به آن نکرد، اما جیپ ترمزهای آن فرسوده شده بود. Jeep Grand Cherokee Trackhawk و Hennessey Mammoth TRX خودروهایی حماسی هستند که قدرت بالایی دارند و شما دوست ندارید هیچ کدام را در نوار درگ ملاقات کنید.



منبع

این دو مدل از یک موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ استفاده می کنند، اما این موتور به لطف ارتقاهای مختلف عملکرد هنسی، قدرت بسیار بیشتری را در کامیون تولید می کند. TRX اکنون 1026 اسب بخار (765 کیلووات) و 969 پوند فوت (1314 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیرو را به هر چهار چرخ می رساند. موتور جیپ قدرت بسیار کمتری تولید می کند، اما همچنان 707 اسب بخار (527 کیلووات) و 645 پوند فوت (875 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. دارای سیستم چهار چرخ متحرک و گیربکس هشت سرعته نیز می باشد.