Hyundai Ioniq 5 N Pikes Peak Car دارای 678 اسب بخار قدرت و بلندگوهای بیرونی حتی بلندتر


هیوندای امسال با چهار Ioniq 5 N به تپه پیک پیک صعود خواهد کرد. همانطور که در ماه آوریل توسط هیوندای فاش شد، دو مورد از آنها بسیار نزدیک به سهام نمایشگاه خواهند بود. این برند کره‌ای روز جمعه اعلام کرد که علاوه بر این دو مدل ارتقا یافته را به امید ثبت رکورد اصلاح‌شده SUV/Crossover الکتریکی معرفی خواهد کرد. به Hyundai Ioniq 5 N Time Attack Spec سلام کنید.

از نظر بصری، تفاوت بین Ioniq 5 N استاندارد واضح است. هیوندای کیت هوانوردی تهاجمی را اضافه می‌کند که شامل یک اسپویلر غول‌پیکر، رکاب‌های جانبی و فلرهای گلگیر است. چرخ‌های 18 اینچی فورج شده با لکه‌های یوکوهاما را در زیر قوس‌ها خواهید یافت که توسط ترمزهای شش پیستونی برای جلو و گیره‌های چهار پیستونی در عقب پشتیبانی می‌شوند. سیستم تعلیق با دمپرهای قابل تنظیم سه جهته ارتقا یافته است. ارتفاع سواری و کمبر نیز قابل تنظیم هستند.

هیوندای آیونیک 5 N در قله پیکس

قدرت کمی نیز بیشتر است. هیوندای پیشرانه EV را مجددا تنظیم کرد تا 37 اسب بخار اضافی از موتور عقب در حالت اوربوست کامل دریافت کند. این به TA Spec در مجموع 678 اسب بخار قدرت می دهد، اما قطعات هنوز هم اقلام تولیدی هستند که در Ioniq 5 N استاندارد یافت می شوند. به این ترتیب، ما از هیوندای پینگ کردیم تا در مورد نسخه تولیدی احتمالی TA Spec بپرسیم. ما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم، اما اگر اخبار بیشتری در دسترس باشد، پست را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

تمام هیوندای Ioniq 5s در Pike Peak از پوشش مخصوص استفاده می‌کنند و تجهیزات ایمنی لازم را برای شرکت دریافت می‌کنند. این شامل بلندگوهای خارجی ارتقا یافته با توانایی تولید 120 دسی بل صدا، ساطع صدای تولید شده از طریق سیستم N Active Sound+ هیوندای است. گذشته از الزامات ایمنی خودروهای برقی که هنگام مسابقه صدا منتشر می کنند، هیوندای بیان می کند که صدای موتور بازخورد راننده را افزایش می دهد.

علاوه بر مدل های آماده مسابقه. هیوندای دو مدل Ioniq 5 N با مشخصات تولیدی را با هدف دستیابی به رکورد EV تولیدی کمپین خواهد کرد. تنها تغییرات موجود در انبار مربوط به ایمنی با رول قفس و تجهیزات لازم برای رقابت است. و برای گیمرها، هیوندای در حال کار با فرنچایز Gran Turismo در اکشن صعود تپه‌نوردی در GT7 است. جزئیات بیشتر در مورد این تلاش متعاقبا اعلام خواهد شد.

تیل وارتنبرگ، نایب رئیس و رئیس برند N در هیوندای گفت: “ما با اولین مسابقه برقی Pikes Peak خود و همکاری با گرن توریسمو در حال سرمایه گذاری در آینده موتور اسپرت هستیم.” حرکت به سوی آینده.”



منبع