ID.7 GTX Tourer قدرتمندترین واگن فولکس واگن است


به سمت واگن گلف R حرکت کنید، زیرا پادشاه جدیدی از عملکرد سقف بلند در خط تولید فولکس واگن وجود دارد. ID.7 GTX Tourer به قوی‌ترین واگن تولیدی ولفسبورگ تبدیل می‌شود که گلف R Variant 315 اسب بخاری را تحت الشعاع قرار می‌دهد. حیف که به آمریکا نمی آید.

اولین واگن پرفورمنس الکتریکی فولکس‌واگن خروجی ترکیبی 335 اسب‌بخار را از یک جفت موتور الکتریکی ارائه می‌کند که امکان حرکت تمام چرخ را فراهم می‌کند. بیشتر بارهای سنگین توسط موتور عقب انجام می شود زیرا 282 اسب بخار قدرت تولید می کند در حالی که موتور جلو برای 107 اسب بخار دیگر خوب است. این برند آلمانی می‌گوید موتور الکترونیکی جلو فقط در مواقع ضروری کار می‌کند و در کسری از ثانیه زنده می‌شود. انتقال نیرو از طریق قفل دیفرانسیل الکترونیکی و کنترلر AWD سفارشی انجام می شود.

فولکس واگن ID.7 GTX Tourer

راه اندازی دو موتوره به ID.7 GTX Tourer کمک می کند تا وزن 3086 پوندی را یدک بکشد، در حالی که نوع تک موتوره دیفرانسیل عقب که ماه گذشته معرفی شد تنها می تواند 2204 پوند وزن داشته باشد. در حالی که مدل پایین‌تر با باتری 77 کیلووات ساعتی در شکل اولیه خود عرضه می‌شود، GTX به صورت استاندارد بسته ارتقا یافته 86 کیلووات ساعتی را دریافت می‌کند. می توان آن را تا 200 کیلووات با استفاده از DC شارژ کرد و 10 تا 80 درصد شارژ را در کمتر از نیم ساعت ممکن می کند. حداکثر برد ذکر نشده است، اما ما فکر می کنیم نسبت به مدل دیفرانسیل عقب با باتری بزرگتر که می تواند 426 مایل را در چرخه WLTP طی کند، کارایی کمتری دارد.

به اندازه کافی عجیب، فولکس‌واگن نیز هیچ جزئیاتی در مورد عملکرد ارائه نمی‌کند. با توجه به هاچ بک معمولی ID.7 با دیفرانسیل عقب و تنها 282 اسب بخار، شش ثانیه و نیم طول می کشد.

فولکس واگن ID.7 GTX Tourer
فولکس واگن ID.7 GTX Tourer

همانند ID.3 GTX که امروز رونمایی شد، ID.7 GTX Tourer نیز ظاهر کمی اسپورت‌تر با سپرهای بازطراحی‌شده، لهجه‌های مشکی براق و چرخ‌های خاص دارد. واگن اسپرت برقی به صورت استاندارد از آلیاژهای 20 اینچی بهره می برد، اما می توانید مجموعه 21 اینچی بزرگتر را انتخاب کنید. فضای داخلی با لهجه های قرمز و همچنین نشان های GTX روی صندلی ها و فرمان تزئین شده است.

با گرفتن GTX هیچ کاربردی را فدا نمی کنید زیرا ظرفیت بار آن برابر با ID.7 Tourer استاندارد 21.3 فوت مکعب است. همین امر هنگامی که صندلی‌های عقب را تا کنید صدق می‌کند و حداکثر حجم چمدان را به 60.5 فوت مکعب افزایش می‌دهد. بسیار شبیه واگن برقی معمولی، یک سانروف پانوراما زیبا که با هزینه اضافی در دسترس است، از مات به شفاف تبدیل می‌شود.

از آنجایی که فولکس‌واگن قبلاً آوردن ID.7 Tourer معمولی به ایالات متحده را رد کرده است، برای دیدن مشتق GTX نیز نفس خود را حبس نکنید. در اروپا، واگن اسپرت برقی بهار امسال به فروش می رسد.



منبع