IIHS می گوید تست تصادف در سال 2025 حتی سخت تر می شود


مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه، هر ساله کسب جوایز برتر ایمنی و انتخاب ایمنی برتر سازمان را دشوارتر می کند. این گروه اکنون در حال تشریح تغییرات در معیارهای سال 2024 است و تایید کرده است موتور 1 تغییراتی که قصد دارد در آزمایشات سال 2025 ایجاد کند.

تغییرات قابل توجهی در معیارهای جایزه IIHS برای امسال وجود دارد. برای سال 2024، رتبه خوب IIHS اکنون برای تست تصادف جانبی با مانع سنگین تر برای جایزه TSP یا TSP+ ضروری است. پیش از این، این گروه ارزیابی‌های پیشگیری از تصادف عابر پیاده در جلو روزانه و شبانه جداگانه داشتند. اکنون، آن‌ها را در یک آزمایش با دویدن در هر دو شرایط ترکیب می‌کند تا یک وسیله نقلیه نتواند فقط در یک زمان از روز برتر باشد و جایزه بگیرد. یک رتبه قابل قبول یا خوب برای واجد شرایط بودن برای هر یک از افتخارات ضروری است.

در طول آزمایش همپوشانی جلویی خود در سال گذشته، IIHS شروع به قرار دادن یک ساختگی پشت راننده کرد. برای دریافت برترین Safety Pick+ در سال 2024، یک وسیله نقلیه باید امتیاز قابل قبول یا خوب را کسب کند. این سازمان همچنین در حال تجدید نظر در نحوه امتیازدهی به تست تصادف با همپوشانی کوچک جلو است. ارزیابی‌های سمت راننده و سرنشین اکنون یک دسته واحد هستند و رتبه پایین‌تر از این دو نتیجه است. تمام سطوح تریم یک وسیله نقلیه باید نمرات خوب یا قابل قبولی دریافت کنند تا مدل واجد شرایط برای هر دو جایزه باشد.

به گفته این سازمان، سال آینده شرایط سخت تر خواهد شد.

جو یانگ، سخنگوی IIHS، گفت: “ما بار دیگر با معیارهای چالش برانگیزتر برای انتخاب های برتر ایمنی در سال 2025، سطح را افزایش خواهیم داد، اگرچه به روز رسانی ها ساده تر خواهند بود.” موتور 1. “تغییرات مربوط به تست تصادف با همپوشانی متوسط ​​به روز شده ما خواهد بود. رتبه خوب یا قابل قبول در آن تست یکی از الزامات جایزه Top Safety Pick+ 2024 است. در سال 2025، جایزه “plus” به یک رتبه خوب نیاز دارد، در حالی که رتبه برتر معمولی Safety Pick به یک رتبه قابل قبول نیاز دارد.”

معیارهای جایزه IIHS معیارهای جایزه خود را بر اساس سال تقویمی است، نه سال مدل خودرو. این بدان معناست که حتی زمانی که مدل‌های 2025 در اواخر سال جاری وارد نمایشگاه‌ها شوند، سازمان همچنان از قوانین سال 2024 برای آزمایش آنها استفاده خواهد کرد.

تا کنون، 22 برنده Top Safety Pick+ و 49 وسیله نقلیه دارای Top Safety Pick برای سال 2024 هستند. برای مقایسه، زمانی که IIHS معیارهای 2023 خود را اعلام کرد، 28 وسیله نقلیه TSP+ و 20 مدل TSP وجود داشت.



منبع