Ineos Fusilier آفرود برقی یکپارچهسازی با سیستمعامل فانتزی های شماست


اینئوس اتوموتیو روز جمعه سومین خودروی خود را معرفی کرد که یک SUV تمام الکتریکی به نام Fusilier است. مانند اولین SUV خود، Grenadier، Fusilier دارای طراحی مربعی شکل و الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل است. علاوه بر یک نوع کاملاً الکتریکی، اینئوس Fusilier را با گزینه افزایش برد با موتور گازی ارائه می‌کند.

طبق گفته Ineos، Fusilier “قابلیت آفرود در کلاس جهانی را با عملکرد صفر در جاده ارائه می دهد.” کوتاه‌تر و پایین‌تر از Grenadier، Fusilier بر روی یک سکوی اسکیت‌برد با کلاه بالایی فولادی، زیر بدنه فولادی و درهای آلومینیومی ساخته خواهد شد.

Ineos هنوز جزئیاتی در مورد پیشرانه 4×4 Fusilier منتشر نکرده است، بنابراین ما چیزهایی مانند اندازه باتری یا برد را نمی دانیم.

جیم رتکلیف، مدیر عامل شرکت، در بیانیه‌ای گفت: «هنگامی که ما این وسیله نقلیه را توسعه دادیم، به سرعت به این نتیجه رسیدیم که برای حرکت به سمت کربن‌زدایی و ادامه ساخت خودروهایی که مصرف‌کنندگان می‌خواهند رانندگی کنند، به ترکیبی از فناوری‌های پیشرانه نیاز داریم. موارد استفاده: سفرهای کوتاه‌تر و تحویل شهری، اما صنعت و دولت‌ها باید انتظارات واقع‌بینانه‌ای در مورد سایر فناوری‌ها داشته باشند که می‌تواند به سرعت بخشیدن به سرعت تغییرات ضروری کمک کند.”

با توجه به عکس‌های منتشر شده توسط Ineos، به نظر می‌رسد Fusilier دارای برخی از قطعات آفرود واقعی، با لاستیک‌های سراسری، صفحه لغزنده جلو و سپرهای بلند است. طراحی کاپوت و درها ما را به یاد مرسدس بنز کلاس G می اندازد. مطابق با تخت گاز، شکل کوتاه تر و پایین تر و چیزهایی مانند کرکره های مشبک فعال برای بهبود کارایی استفاده شد.

اینئوس می گوید که برای توسعه Fusilier با Magna همکاری کرده است. این SUV در تاسیسات Magna در گراتس اتریش ساخته خواهد شد. این خودرو به خودروهایی مانند G-Class، BMW Z4، Toyota Supra و Fisker Ocean به عنوان خودروهای دیگری که قرار است توسط این شرکت ساخته شود، می پیوندد.

منتظر اخبار بیشتری از Ineos در مورد پیشرانه Fusilier و جزئیات عرضه تا پاییز امسال باشید.



منبع