Ineos Grenadier اکنون به طور رسمی در حال تولید است، تحویل در دسامبر آغاز می شود


Ineos Grenadier – جانشین معنوی لندروور دیفندر کلاسیک – اکنون به طور رسمی در خطوط مونتاژ است. پس از ماه ها مشکلات مربوط به اختلالات زنجیره تامین جهانی، این آفرود سرانجام به مرحله تولید انبوه در تاسیسات این شرکت در هامباخ رسید. انتظار می‌رود اولین تحویل مشتریان در اوایل دسامبر سال جاری میلادی انجام شود، اگرچه این SUV در تاریخ دیگری وارد ایالات متحده خواهد شد.

مارک تنانت، مدیر بازرگانی اینئوس اتوموتیو، می‌گوید: «ما از زمان شروع پروژه در سال 2017 راه درازی را پیموده‌ایم و این نقطه عطفی برای اینئوس اتوموتیو به‌عنوان تولیدکننده خودرو است. “رسیدن به این نقطه گواهی بر انعطاف پذیری و کار سخت کل تیم Ineos Automotive، شرکای توسعه ما، و تامین کنندگان ما است – که ما از همه آنها تشکر می کنیم، زیرا اکنون مشتاقانه منتظر اولین تحویل خود به مشتریان هستیم.”

این خودروساز آفرود قدیمی خود را از طریق شبکه ای متشکل از 200 مرکز فروش و خدمات در سراسر جهان به فروش خواهد رساند. این شرکت در حال حاضر قراردادهایی با خرده فروشان در اروپا، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه امضا کرده است که حداقل 75000 نفر در چند ماه گذشته تمایل خود را برای خرید Grenadier ابراز کرده اند. خبر خوب این است که Ineos Automotive نیز برای یافتن شریکی برای بازار آمریکای شمالی تلاش می کند و امیدواریم در ماه های آینده اخبار رسمی در مورد ورود ایالات متحده بشنویم.

بسته به بازار، Grenadier با دو موتور شش خطی در دسترس خواهد بود. هر دو از BMW می آیند و اروپا هر دو گزینه را در اختیار خواهند داشت – یک کارخانه گازوئیل و گازوئیل، هر دو به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و یک سیستم چهار چرخ متحرک دائمی با جعبه انتقال دو سرعته و سه قفل دیفرانسیل. بازار ایالات متحده تنها واحد گازسوز دو توربو B58 با 281 اسب بخار (210 کیلووات) و 332 پوند فوت (450 نیوتن متر) گشتاور را دریافت خواهد کرد. دیزل نیز به نوبه خود 245 اسب بخار (183 کیلووات) و 406 پوند فوت (550 نیوتن متر) پیچش دارد.

Ineos Automotive قبل از پایان سال یک وظیفه مهم دیگر دارد. این خودروساز آزمایش خودروی الکتریکی با سلول سوختی Grenadier (FCEV) را در داخل و خارج از جاده با پیشرانه پیل سوختی هیدروژنی آغاز خواهد کرد. امیدواریم در هفته های آینده بیشتر در مورد آن بیاموزیم.



منبع