Infiniti QX80 2025: This Is It


تعجب نخواهیم کرد اگر پست مفهومی Infiniti QX Monograph ما را از آگوست 2023 دوباره بررسی کنید. خودرویی که در اینجا می بینید تقریباً یکسان به نظر می رسد، از دریچه های گوشه عمودی و چراغ های کنار جلوپنجره بزرگ گرفته تا سقف مشکی. و حتی دستگیره های درب. با این حال یک تفاوت قابل توجه وجود دارد. این یک مفهوم نیست این شاسی بلند سه ردیفه QX80 جدید اینفینیتی است. و چیزهای زیادی برای بحث وجود دارد.

ضد گوه

ما زمان زیادی را برای طراحی ظاهری صرف نمی کنیم. این اساساً مفهوم مونوگراف در شکل تولیدی است که 17.5 فوت از دماغه تا دم کشیده شده و بدنه درشت آن بر روی یک قاب قدیمی نصب شده است. در واقع، اینفینیتی صحبت در مورد قامت بسیار قائم QX80 را به یک نکته تبدیل می‌کند و آن را «پروفایل ضد گوه» با کاپوت تقریباً صاف می‌نامد که به جلو کشیده می‌شود.

اینفینیتی QX80 2025
اینفینیتی QX80 2025
اینفینیتی QX80 2025

همانند کانسپت مونوگراف، لوگوی روشن اینفینیتی در جلوپنجره دو قوس قرار دارد. گلخانه بلند با تزئینات مشکی و سقف مشکی موجود خودنمایی می‌کند، در حالی که دستگیره‌های درهای فلاش با نیروی الکتریکی پایین، زمانی که قفل SUV باز می‌شود، گسترش می‌یابند.

نمای بیرونی حجیم به فضای بیشتر در داخل ترجمه می شود. اینفینیتی به جز 161.1 فوت مکعب کل فضای سرنشین، هنوز ارقام خاصی برای اشتراک گذاری ندارد. در مقایسه با مدل خروجی، به ما گفته می‌شود که 18 درصد فضای بیشتری در پشت صندلی‌های ردیف دوم و 54 درصد پشت صندلی‌های سوم وجود دارد. نسخه دو ردیفی ارائه نشده است.

ما فضای داخلی کانسپت مونوگراف را ندیدیم، اما اکنون آرزو می کنیم که ای کاش می دیدیم. این کابین با روکش چرمی بسیار زیبا با تریم اتوگراف فوق‌العاده دارای صندلی‌های لحافی نیمه آنیلین همراه با تزئینات چوبی و آلومینیومی است. همانطور که انتظار دارید، ابزار دقیق یک امر دیجیتالی است با دو صفحه نمایش 14.3 اینچی که با هم ادغام شده اند تا یک صفحه نمایش عریض ایجاد کنند که بیشتر داشبورد را اشغال می کند. صفحه نمایش سوم به اندازه 9.0 اینچ در جلوی کنسول مرکزی قرار دارد و به سمت بالا کج شده است تا به عنوان پایه عملیات کنترل های تهویه مطبوع، عملکردهای گرمکن/خنک کننده صندلی و حالت های رانندگی QX80 عمل کند.

اینفینیتی QX80 داخلی 2025

صفحه نمایش کوچکتر هنگام انجام عملکردهای مختلف از بازخورد لمسی استفاده می کند و هنگام انجام کارهایی مانند افزایش گرما حداقل برخی از حس های لمسی را به راننده می دهد. اینفینیتی سیستم را بیشتر توضیح نمی دهد یا اینکه بازخورد بسته به چیزی که لمس می کنید تغییر می کند. اما این یک امر کاملاً بدون دکمه نیست. فرمان برخی از کنترل‌های لمسی را ارائه می‌دهد، از جمله ابزاری برای تغییر دادن نمایشگر راننده از طریق طیف وسیعی از ظاهرها. و انتخاب دنده از طریق مجموعه ای از دکمه ها در کنسول مرکزی به دست می آید.

و QX80 هیچ کمبودی برای کنترل ندارد. مجموعه‌ای از دوربین‌ها که همه نوع نماها را هم از بیرون و هم از داخل ارائه می‌دهند، از جمله چیزی به نام نمای عریض جلو، مورد توجه خاص است. اطلاعات دوربین را می گیرد و یک نمای 170 درجه رو به جلو ایجاد می کند که در هر دو صفحه نمایش داده می شود و به راننده این امکان را می دهد که اطراف اتومبیل های پارک شده را ببیند. نمای Invisible Hood نیز وجود دارد که مستقیماً در مقابل QX80 نمایان می شود، و منظور ما درست در مقابل برای دیدن موانع در نزدیکی لاستیک‌های جلو یا اینکه چقدر به حاشیه پارکینگ نزدیک هستید مفید است.

قابلیتی به نام Enhanced AroundView در اصل یک دوربین خارجی 360 درجه بهینه‌سازی شده است که به پارک کردن و موقعیت‌های تنگ کمک می‌کند. دوربین‌های داخل خودرو به سرنشینان صندلی جلو نشان می‌دهند که در عقب چه اتفاقی می‌افتد، و همچنین از طریق تلفن هوشمند قابل دسترسی است تا بتوانید در هر زمان نگاهی به آن بیندازید. و از آنجایی که ما در جامعه ای متصل زندگی می کنیم که بدون رسانه های اجتماعی نمی تواند کار کند، Infiniti چیزی به نام Journey Diary دارد. با این کار عکس‌ها یا ویدیوهایی از دوربین‌های رو به جلو یا داخل خودرو گرفته می‌شود و در کانال‌های اجتماعی شما، خوب یا بد، آپلود می‌شوند.

اینفینیتی QX80 داخلی 2025

قطار فناوری با دوربین ها متوقف نمی شود. QX80 به معنای واقعی کلمه مسافران را با خنک کننده بیومتریک خنک نگه می دارد—حسگرهای مادون قرمز واقع در سربرگ تشخیص می دهند که فردی گرم است و به طور خودکار تنظیمات آب و هوای فردی را تنظیم می کند. صندلی‌های گرم‌کن و خنک‌کننده نیز در جلو کمک می‌کنند، و در QX80 جدید، صندلی‌های گرم شونده را در ردیف سوم خواهید دید. صندلی های ماساژور برای مسافران ردیف دوم در دسترس است و همه می توانند از سیستم صوتی Klipsch با 24 بلندگو و 1200 وات بهره مند شوند. این در همه موارد به غیر از تریم Autograph فوق‌العاده اختیاری است، اما سیستم استاندارد همچنان یک دستگاه 14 بلندگو با 600 وات است.

Infiniti InTouch با Google Built-In نمایش را اجرا می کند. Apple CarPlay یا Android Auto بی‌سیم استاندارد هستند، و همچنین مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی و کمک راننده Infiniti که با ارتقاء ProPilot 1.1 به ProPilot 2.1 ارائه می‌شوند و در موقعیت‌های خاص رانندگی با هندزفری خواهید داشت. همچنین برای اولین بار یک نمایشگر هدآپ اختیاری وجود دارد.

قدرت بیشتر، چرخ دنده بیشتر، پول بیشتر

چیزهای زیادی برای مشغول نگه داشتن مسافران وجود دارد، اما راننده چطور؟ موتور قدیمی 5.6 لیتری V-8، جایگزین شده با یک موتور 3.5 لیتری V-6 با توربوشارژ دوقلو که 450 اسب بخار قدرت و 516 پوند فوت گشتاور دارد، از بین رفته است. این افزایش قابل توجهی نسبت به V-8 است و نیرو را از طریق گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب یا هر چهار چرخ می فرستد. اینفینیتی می‌گوید که ساختار بدنه روی فریم نسبت به مدل قدیمی 57 درصد سفتی جانبی بیشتری دارد و زمانی که به سیستم تعلیق سواری بادی مجهز می‌شود، QX80 با سرعت بالاتر 1.2 اینچ کاهش می‌یابد تا کارایی بهتری داشته باشد. هنگام پارک کردن، می تواند 2.8 اینچ کاهش یابد تا به افراد کمک کند داخل و خارج شوند.

اینفینیتی QX80 2025

پنج حالت درایو استاندارد، اکو، اسپورت، برفی و یدک‌کشی، بهترین استفاده از قدرت ضربه‌ای QX80 است. اگر هیچ یک از این موارد با سلیقه شما مطابقت نداشت، حالت ششم برای تنظیمات سفارشی گنجانده شده است. در مورد سفارشی‌سازی، می‌توانید نورپردازی داخلی را با 64 رنگ تغییر دهید که از طریق چراغ‌های LED در درها و داشبورد می‌درخشند. ۹ رنگ بیرونی در هنگام عرضه در دسترس است و می‌توانید چرخ‌هایی تا اندازه ۲۲ اینچ انتخاب کنید. در صورت نیاز به یدک کشی، QX80 دارای امتیاز 8500 پوند است.

در زمان عرضه، Infiniti QX80 2025 در چهار تریم Pure، Luxe، Sensory و Autograph موجود است. در اینجا به تفکیک قیمت در هر تریم، از جمله هزینه اجباری 1995 دلاری برای مقصد آمده است.

مدل قیمت
اینفینیتی QX80 Pure RWD 2025 84,445 دلار
Infiniti QX80 Pure 4WD 2025 87545 دلار
اینفینیتی QX80 Luxe RWD 2025 91545 دلار
اینفینیتی QX80 Luxe 4WD 2025 94645 دلار
اینفینیتی QX80 سنسور 4WD 2025 102640 دلار
Infiniti QX80 Autograph 4WD 2025 112590 دلار

QX80 جدید مطمئناً گران‌تر از مدل قبلی است – به‌طور قابل‌توجهی بیشتر در ظاهر Autograph برتر. در مقایسه، BMW X7 به خوبی در محدوده قیمت اینفینیتی جای می گیرد. با این حال، لکسوس LX600 با قیمت های فراتر از 130,000 دلار، هنوز هم کمی بیشتر از قبل فرمان می دهد.

آیا خریداران بیشتر از همیشه برای این پرچمدار جدید اینفینیتی پول نقد خواهند پرداخت؟ ما اواخر تابستان امسال متوجه خواهیم شد که QX80 2025 چه زمانی به فروش می رسد.



منبع