Infiniti QX80 Reveal 2025 را در اینجا تماشا کنید: پخش زنده


اینفینیتی مدتی است که زیر رادار پرواز می‌کند، اما برند ممتاز نیسان آماده بازگشت با QX80 کاملاً جدید است. این شاسی بلند پرطرفدار امروز در طی یک رویداد پخش زنده که در عرشه آسمان در فضای باز Edge در Hudson Yards در شهر نیویورک برگزار می شود، پوشش خود را از دست خواهد داد. luxobarge برای بازارهای جهانی نیز مناسب است زیرا پیش نمایش نسل بعدی Patrol (Armada در ایالات متحده) است.

اینفینیتی یک کمپین تبلیغاتی طولانی غیرمعمول در آستانه اولین نمایش امروز داشت. ما فقط در مورد جزئیات طراحی صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد مشخصات فنی نیز صحبت می کنیم. به عنوان مثال، QX80 جدید قبلاً با یک موتور 3.5 لیتری V-6 توئین توربو با قدرت 450 اسب بخار و گشتاور 516 پوند فوت تأیید شده است. این افزایش قدرت 50 اسب بخاری و 103 پوند فوت را نسبت به مدل فعلی مجهز به موتور 5.6 لیتری V-8 تنفس طبیعی به آن می دهد.

موتور V-6 نیرو را از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک مهندسی شده با محدوده نسبت دنده 40 درصد بیشتر به چرخ ها هدایت می کند. با کوچک کردن و به کارگیری القای اجباری، مصرف سوخت به طور قطع افزایش می یابد. شنیدن این بسیار عالی است زیرا QX80 قدیمی با سیستم چهار چرخ متحرک در حال فروش امروزی 15 مایل را در سیکل ترکیبی بازمی گرداند. اینفینیتی ادعا می کند که شاسی بلند بزرگ آینده با وجود از دست دادن دو سیلندر، عملکرد بهتری را نیز ارائه خواهد کرد.

در جاهای دیگر، SUV سه ردیفه اصلاح‌شده به لطف سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​جدید، قول می‌دهد استحکام پیچشی بیشتر و سواری نرم‌تری ارائه دهد. QX80 2025 همچنین دارای کرکره های جلوپنجره ای فعال است که با سرعت بالاتر بسته می شود تا کشش را کاهش دهد و کارایی را بهبود بخشد. اینفینیتی رقیب مرسدس GLS خود را به سیستم صوتی Klipsch با 24 بلندگو و 1200 وات مجهز می کند.

QX80 اولین مدل این برند خواهد بود که صندلی‌های ردیف دوم ماساژور را دریافت می‌کند. ردیف های اول و دوم گرم و سرد می شوند در حالی که صندلی های عقب نیز قابل گرم شدن هستند. جالب اینجاست که با نصب یک سنسور مادون قرمز در سرنشینان، خنک کننده بیومتریک برای سرنشینان ردیف دوم نیز وجود دارد. زمانی که مسافر گرم است را تشخیص می دهد و به طور خودکار هوای خنک را ارسال می کند.

اینفینیتی QX80 مدل 2025 پس از معرفی امروز خود، هفته آینده به نمایشگاه خودروی نیویورک می رود و در اواخر سال جاری به فروش می رسد.

پخش زنده از ساعت 7 عصر شرقی شروع می شود.



منبع