اعداد رسمی مصرف سوخت برای Ram 1500 جدید در دسترس هستند و عالی نیستند. هنگامی که این پیکاپ به روز شده در سال گذشته معرفی شد، خودروساز آن را با موتور شش سیلندر خطی 3.0 لیتری توربوشارژر جدید، “قدرتمندتر و کارآمدتر” معرفی کرد. مطمئناً قدرتمندتر از Hemi V-8 خروجی است، اما آیا کارآمدتر است؟ این به دیدگاه شما بستگی دارد، اما پاسخ تا حد زیادی منفی است.
طبق آمار جدید EPA، یک Ram 1500 مدل 2025 با چهار چرخ متحرک و نسخه خروجی استاندارد شش سیلندر جدید در مجموع امتیاز 19 مایل در هر گالن را به دست می آورد. این نسخه معمولی است که اکثر خریداران آن را انتخاب می کنند، و رتبه مسافت پیموده شده ترکیبی دقیقاً مشابه رم 1500 2024 با موتور 5.7 لیتری V-8 است.
رتبه بندی ترکیبی با میانگین کارایی شهر و بزرگراه به دست می آید، و اینجاست که همه چیز جالب تر می شود. همی قدیمی در ترافیک شهری بهتر بود و 18 مایل بر گالن در مقابل 17 مایل بر گالن برای موتور جدید هاریکن بازگشت. تنها در بزرگراهی است که شش سیلندر از V-8 پیشی می گیرد و به 24 مایل بر گالن در مقایسه با 22 مایل بر گالن همی می رسد.
این برای نسخه استاندارد خروجی Hurricane straight-six است. آسیاب با خروجی بالا در مجموع امتیاز 17 مایل بر گالن را به دست می آورد که 15 مایل بر گالن در شهر و 21 در بزرگراه است. با این حال، شما به طور قابل توجهی قدرت بیشتری برای بازی خواهید داشت – به طور دقیق 540 اسب بخار قدرت و 521 پوند فوت گشتاور. خروجی استاندارد 3.0 لیتری 420 اسب بخار و 469 پوند فوت است.
در اینجا به تفکیک رتبه های مسافت پیموده شده سوخت رم 1500 2025 برای هر دو مدل شش خطی و V-6، دو چرخ متحرک و چهار، و نحوه مقایسه آنها با رتبه های 2024 با V-6 و V-8 آمده است.
2025 Ram 1500 | موتور | MPG | رم 1500 2024 | موتور | MPG |
1500 2WD | 3.0 لیتر I-6 SO | 18/25/21 | 1500 2WD | 5.7 لیتر V-8 همی | 18/23/20 |
1500 2WD | 3.6 لیتر V-6 | 20/25/22 | 1500 2WD | 3.6 لیتر V-6 | 20/25/22 |
1500 HFE 2WD | 3.6 لیتر V-6 | 20/26/23 | 1500 HFE 2WD | 3.6 لیتر V-6 | 20/26/23 |
1500 4WD | 3.0 لیتر I-6 SO | 17/24/19 | 1500 4WD | 5.7 لیتر V-8 همی | 18/22/19 |
1500 4WD | 3.0 لیتر I-6 HO | 15/21/17 | 1500 TRX 4WD | 6.2 لیتر V-8 Hellcat | 10/14/12 |
1500 4WD | 3.6 لیتر V6 | 19/24/21 | 1500 4WD | 3.6 لیتر V-6 | 19/24/21 |
Ram 1500 2025 چگونه در برابر سایر کامیون های سایز کامل قرار می گیرد؟ میتوان کتاب قابلتوجهی در این مورد نوشت که وقتی تمام تنظیمات موتور و پیشرانه در نظر گرفته میشوند، اما با نگاهی سریع به کامیونهای 4WD، Ram تقریباً در راستای رقابت است. دوقلوهای شورولت سیلورادو / جی ام سی سیرا با موتور 5.3 لیتری یا 6.2 لیتری V8 برابر با رم پرقدرت هستند که قدرت بسیار بیشتری دارد. سیلورادو چهار سیلندر برابر با خروجی پایین 6 خطی است که قدرت بیشتری نیز دارد. تنها کامیونهای GM که با موتور دیزلی کار میکنند، از نظر کارایی از Ram جدید فراتر میروند، و در مجموع 24 مایل بر گالن با 23 در شهر و 27 مایل بر گالن در بزرگراه به دست میآورند.
در مورد F-150، هر دو مدل 5.0 لیتری V-8 و 3.5 لیتری EcoBoost V6 برابر با رم خروجی استاندارد در 19 MPG ترکیبی هستند. EcoBoost کوچکتر 2.7 لیتری با سرعت 20 مایل بر گالن بهتر است، اما F-150 هیبریدی در مجموع به لطف امتیاز قوی 22 مایل بر گالن برای مسافت پیموده شده در شهر، تا 23 افزایش می یابد. در مورد تیم تویوتا، تاندرا همچنین ۱۹ مایل بر گالن ترکیبی را از توربو V-6 خود ارائه می دهد. مدل هیبریدی آن را به 20 می رساند، با مسافت پیموده شده در شهر کمی بهتر که با راندمان کمتر در بزرگراه جبران می شود.
آیا خریداران Ram، که مدتها از قدرت Hemi V-8 استقبال کردهاند، Hurricane inline-six جدید را با کارایی مشابه و قدرت بیشتر میپذیرند؟ در اواخر امسال متوجه خواهیم شد که Ram 1500 2025 به نمایشگاههای نمایندگی راه پیدا میکند.