Ioniq 5 N را در یک مسابقه درگ تماشا کنید


نگاه ها ذهنی هستند. رولزرویس کولینان بنفش با کیت بدنه منصوری به نظر نمی رسد که بد است، درست است؟ و سوراخ های بینی در مرسدس-AMG G63 تنظیم شده توسط Brabus ما را به یاد یک ram air Pontiac Trans Am، در حدود سال 2001 می اندازد. در مورد لامبورگینی Urus Performante Essenza SCV12، تفاوت زیادی با Urus استاندارد ندارد. اگرچه ما کمی خودآگاه در رانندگی یک SUV سبز روشن با شماره های مسابقه روی درها احساس می کنیم.

این مجموعه ای بسیار متنوع از SUV های بسیار گران قیمت است، اما آنها قدرت پشتیبان گیری از تصاویر را دارند. کولینان دارای یک موتور 6.75 لیتری V-12 است، در حالی که G63 دارای 4.0 لیتری V-8 توربوشارژ دوقلو است. مشخص نیست که چه تغییرات مکانیکی روی این SUV های تیونر انجام شده است – در بدترین حالت، 591 و 577 اسب بخار قدرت در زیر آن کاپوت ها وجود دارد. در سرزمین لامبو، ما می دانیم که 4.0 لیتری V-8 توربوی دوقلوی آن 627 اسب بخار قدرت دارد. این یک نسخه ویژه از Urus است که فقط دارندگان خودروی پیست Essenza SCV12 می توانند آن را خریداری کنند.

و سپس هیوندای وجود دارد که در میان این دریایی از SUV های رنگارنگ، کاملاً (شاید با طراوت) کسل کننده به نظر می رسد. Ioniq 5 N با شروع قیمت 66100 دلار، بسیار بالاتر از کلاس وزنی خود است. اما آیا کشتن این تایتان ها در یک مسابقه درگ به اندازه کافی حماسی است؟

خدمه در CarExpert چند ویدیو از این چهار مجری در حال اجرا گرفت. مرسدس و رولزرویس در صف اول قرار می گیرند و جای تعجب نیست که G63 سبکتر پیروز می شود. راند دوم G را در مقابل Urus قرار می دهد و در واقع برای مدتی نزدیک است. مزیت قدرت لامبو در انتهای مسیر به وجود می آید و مرسدس بنز و سوراخ های بینی نصب شده در برابوس آن را بسیار پشت سر می گذارد.

اینکه آیا خدمه فیلم از این اسمک داون آینده اطلاع قبلی داشتند یا خیر، ما نمی دانیم. با عرض پوزش از طرفداران احتراق – Ioniq 5 N کاملاً مالک Urus در هر جنبه از چندین اجرا است. به دلیل مسافت پیموده شده کم، راننده Lambo نتوانست از کنترل پرتاب استفاده کند. اما مهم نبود. چه از یک حفاری یا یک رول، همه چیز هیوندای بود.

اعداد نهایی داستان را بیان می کنند. منصوری رولزرویس با زمان یک چهارم مایل 13.29 ثانیه نتوانست از رنگ بنفش خود یا هیچ یک از رقبا پیشی بگیرد. مرسدس AMG G63 12.59 حرکت کرد، مطمئناً کندتر از زمان 12.43 ارسال شده توسط Urus، کندتر نیست. اما همه آنها بسیار کندتر از Ioniq 5 N بودند که 11.32 ثانیه با سرعت 121.7 مایل در ساعت دوید.



منبع