از نظر زیبایی شناسی، کانسپت CJ Surge بهروزرسانیهای بصری را در قالب سپرهای Wrangler JK Rubicon و وینچ Warn بهعلاوه چراغهای جلو LED جدید ارائه میکند. نمای بیرونی در Copper Canyon با لهجههای مشکی براق و Surf Blue تکمیل شده است. در داخل کابین، صندلی های سفارشی جدید، شیشه جلو بریده شده و کنسول میانی رانگلر JK وجود دارد.
Mopar – بخش قطعات و لوازم جانبی عملکرد متعلق به Stellantis – یک مفهوم جیپ نسبتاً جالب برای نمایشگاه SEMA امسال دارد. جیپ CJ Surge برای پیشنمایش قطعات پیشرانه با آلایندگی صفر در آینده و برنامههای کاربردی برای تبدیل خودروهای برقی، از یک موتور V8 هیولایی در زیر کاپوت بهره نمیبرد – حتی موتور احتراقی هم ندارد. بله، درست خواندید – این یک جیپ برقی آفرود با ظاهری قدیمی است.
8عکس ها
دلیل این امر این است که CJ Surge با تمرکز بر قابلیت خارج از جاده طراحی و ساخته شده است و بر روی تایرهای 35 اینچی BF Goodrich برای تمام زمین در ترکیب با کیت بالابر 2 اینچی سوار می شود. شما حتی می توانید به لطف محورهای جلو و عقب جیپ پرفورمنس قطعات دانا 44 کریت انتظار خزیدن صخره ای مناسب را داشته باشید.
انرژی الکتریکی این سیستم در 24 ماژول باتری لیتیوم یونی که در یک پوسته جامد نصب شده در پشت کابین محصور شده اند ذخیره می شود. درگاه شارژ پشت درب راننده قرار دارد. بسته باتری دارای ظرفیت 50 کیلووات ساعت است، اگرچه موپار تعداد برد و عملکرد آفرود مفهومی را فاش نمی کند.
تمام اخبار مربوط به SEMA Show را مشاهده کنید
اجازه ندهید طراحی کلاسیک شما را گول بزند – یک سیستم محرکه کاملاً جدید در زیر کاپوت وجود دارد که از یک ماژول محرک الکتریکی مقیاس پذیر 400 ولتی با حداکثر توان 268 اسب بخار (200 کیلووات) تشکیل شده است. سیستم محرک با پایههای موتور جامد جدید با طراحی سفارشی به قاب خودرو متصل میشود و نیرو را از طریق جعبه انتقال دو سرعته با دندههای قابل انتخاب به هر چهار چرخ میفرستد.
در حالی که هیچ برنامهای برای نسخه تولیدی این کانسپت وجود ندارد، موپار میگوید که در حال بررسی یک سیستم پیشرانه آینده برای علاقهمندان به ساخت یا تبدیل خودروها و کامیونهای کلاسیک و فعلی به خودروهایی با آلایندگی صفر است.