Joy Is An Empty Runway و Sauber-Mercedes C11 1000 اسب بخاری



ممکن است فکر کنید شغل خوبی دارید، سپس در مورد مردی که پول گرفته تا یک درب 1000 اسب بخاری مرسدس بنز را در یک باند خالی خراب کند، یاد می گیرید. ریچارد بردلی، مسابقه‌دهنده خودروهای اسپرت، ویدئویی از آزمایش نمونه اولیه ساوبر-مرسدس C11 گروه C در توییتر منتشر کرد. باور نکردنی به نظر می رسد.

C11 دنباله C9 برنده Le Mans ساوبر بود. این خودرو از موتور 5.0 لیتری V-8 سلف خود استفاده می کرد، همان موتور پایه مرسدس بنز که در SL500 استفاده می کرد، و با دو توربوشارژر، حدود 700 تا 750 اسب بخار در تریم مسابقه ای تولید می کرد. با این حال، ساوبر برای مسابقات مقدماتی، قدرت موتور را به بیش از 1000 اسب بخار رساند. همه در یک خودروی شاسی‌ساخت کربنی با نیروی بسیار بالا که کمتر از 2000 پوند وزن داشت. شیش.

مایکل شوماخر قبل از اولین حضور خود در فرمول 1، با C11 رانندگی کرد، از جمله موضوع امروز. با C11، ساوبر و مرسدس بنز در مسابقات قهرمانی جهانی خودروهای اسپرت در سال 1990 تسلط یافتند، اما این خودرو هرگز قهرمان لمان نشد. ساوبر در مسابقه 1990 کنار رفت و در مسابقه 1991 مقام پنجم را کسب کرد.

کارل وندلینگر، مسابقه‌دهنده گفت، علیرغم اینکه یک چشم‌انداز ترسناک است Motorsport.com که C11 آسان بود. او گفت: C11 یک ماشین بسیار سریع بود، یک ماشین بسیار رقابتی، اما رانندگی با آن چندان دشوار نبود. “اول از همه، ماشین نیروی رو به پایین زیادی داشت، مخصوصاً در محور عقب. و اگر زمانی در جایی خیلی سریع بودید، یک کم فرمانی خفیف وجود داشت – که اصلاح آن راحت تر از بیش فرمانی است.

“موتور واقعاً برای رانندگی راحت بود، وانت بسیار خوب، باند دور خوب برای رانندگی، گشتاور خوب، قدرت خوب، بنابراین در مجموع بود – ماشین و موتور مصالحه بسیار خوبی بود.”

امروز، به نظر می رسد زمان خوبی است. ما به هرکسی حسادت می کنیم، مثل بردلی که پشت فرمان تیر می خورد.



منبع