Lamborghini Revuelto Vs Tesla Model S Plaid: سریع اما باگی


صرف نظر از اینکه چند جهان ممکن است وجود داشته باشد، جهانی وجود ندارد که لامبورگینی Revuelto و Tesla Model S Plaid در آن رقیب باشند. اولی یک ابرخودروی V-12 است که سال گذشته عرضه شد. دومی نسخه قوی‌تر یک سدان الکتریکی است که از سال 2012 عرضه شده است. علیرغم تفاوت‌های آشکار، این دو از نظر شتاب خط مستقیم چندان از هم دور نیستند.

کارواو آنها را برای یک سری مسابقات درگ و به دنبال آن مسابقات غلتشی و تست ترمز به صف کرد. در حالی که Lambo کاملاً موجود بود، Plaid دارای برخی ارتقاءهای پس از فروش بود تا بسته Track ارائه شده توسط تسلا را منعکس کند. این خودروی برقی با عملکرد بالا ترمزهای قوی‌تری، سیستم تعلیق اسپرت پایین‌تر و پانل‌های اضافی زیر بدنه دریافت کرد تا لغزنده‌تر شود و به حداکثر سرعت کمک کند.

اگرچه مدل S پرطرفدار در مجموع خودروی سریع‌تری بود، اما چیز دیگری توجه ما را به خود جلب کرد. هر دو خودرو با مشکلات نرم افزاری مواجه بودند که اکثر آنها به روش قدیمی با خاموش و روشن کردن آنها حل شد. این دقیقاً دلیلی است که بسیاری از مردم ماشین‌های قدیمی را ترجیح می‌دهند – چیزهای کمتری که می‌توانند بشکنند و شما را در کنار جاده سرگردان کنند.

البته، شاید مشکلی در این دو خودرو وجود داشته باشد، بنابراین کاملاً منصفانه نیست که این دو خودرو را تعمیم دهیم. با این حال، هرچه یک وسیله نقلیه مدرن پیچیده‌تر باشد، احتمال وجود گرملین‌ها، چه نرم‌افزاری و چه سخت‌افزاری، بیشتر می‌شود. اشتباه نکنید – تکنولوژی عالی است، فقط تا زمانی که طبق تبلیغ کار کند و خوشه ابزار مانند درخت کریسمس روشن نشود.

در مورد عملکرد، هنوز هم جالب است که چگونه مدل S با وجود اینکه یک ماشین 12 ساله است، می تواند در لیگ های بزرگ بازی کند. با قیمت اولیه حدود 88000 دلار، Plaid تقریباً هفت برابر ارزان تر از Revuelto است. این پرستیژ ماشینی که گاو خشمگین را حمل می کند را ندارد اما یک سلاح مناسب در مسابقه درگ است.

با این حال، Plaid اخیراً مطابقت خود را پیدا کرده است زیرا Lucid Air Sapphire پادشاه جدید تپه در میان خودروهای برقی چهار در است. بهتر است، با توجه به هزینه آن نزدیک به 250،000 دلار. تایکان توربو GT و آئودی RS E-Tron GT پرفورمنس داغتر آینده نیز برخی از این اقدامات را می خواهند.



منبع