Land Rover Defender Restomod دارای V8 سوپرشارژر و رنگ پورشه است

10 عکس ها

دیفندر روی چرخ‌های 10 پره و 18 اینچی با لاستیک‌های 33 اینچی BF Goodrich سوار می‌شود. پشت آنها، کالیپرهای ترمز برمبو زرد فراری هستند.

ECD همچنین برخی از فناوری های مدرن را اضافه می کند. اکنون یک واحد اطلاعات سرگرمی کنوود eXcelon وجود دارد. موسیقی از بلندگوهای Infinity Kappa خارج می شود. به علاوه، یک شارژر بی سیم، چهار پورت USB و دوربین های جلو و عقب وجود دارد.

رنگ بیرونی پروژه هاتون سایه آبی فروزن پورشه است. ECD این را با عناصر فلزی در معرض دید روی میله برس سپر جلو، توری مشبک و قفس رول بیرونی جفت می کند. پانل های لووردار رکاب های جانبی را تزئین می کنند. سقف وینیل سفید است.

چرم نقره ای Caressa Touch کابین را می پوشاند. این یک سایه روشن و سفید است که اگر مالک آن از جاده خارج شود، همه مشخصات کثیفی را نشان می دهد. کمربندهای ایمنی زرد فراری و صفحه های گیج رنگی را ایجاد می کنند. در پشت ردیف دوم صندلی‌ها، فضایی برای چهار سرنشین دیگر در صندلی‌های جامپ رو به رو وجود دارد. این بدان معناست که جا برای جابجایی تا هشت نفر وجود دارد.

در زیر کاپوت، LT4 سوپرشارژر 6.2 لیتری V8 جنرال موتورز وجود دارد. ECD قدرت خروجی را مشخص نمی کند، اما نیروگاه دارای 640 اسب بخار (477 کیلووات) به عنوان موتور جعبه است. یک اتوماتیک هشت سرعته خروجی را از طریق محورهای تقویت شده هدایت می کند.