Land Rover Range Rover Sport SVR Spied Lapping نوربرگ رینگ



منبع

اسپرت داخلی با ظاهری مشابه رنجروور دارد. کابین شامل یک دسته ابزار دیجیتال 13.7 اینچی و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 13.1 اینچی است. خریداران می توانند یک استریو با 29 بلندگو دریافت کنند.

در کنار، به نظر می رسد که SVR ممکن است کمی پایین تر از رنج روور اسپرت استاندارد باشد. مهندسان همچنین روکش بدنه ای را که دستگیره های درها را احاطه کرده است اضافه کرده اند. انتظار حضور این قطعه در نسخه تولیدی را نداشته باشید. در ساعت 1:09 در ویدئو، SVR حسگرهایی را روی چرخ ها می پوشد.

طبق گزارش ها، SVR از موتور 4.4 لیتری توئین توربو V8 استفاده می کند که به BMW X5 M نیز نیرو می دهد. این موتور در مسابقات 615 اسب بخار (452 ​​کیلووات) و 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) قدرت تولید می کند. نسخه SUV آلمانی این لندرور باید در حدود 4.0 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

لندروور اسپورت استاندارد با دو نوع موتور 3.0 لیتری شش سیلندر توربوشارژ هیبریدی ملایم با قدرت 355 اسب بخار (264 کیلووات) و 395 اسب بخار (294 کیلووات) در دسترس است. نسخه هیبریدی پلاگین این نیروگاه قدرتی معادل 434 اسب بخار (323 کیلووات) دارد. در بالای این محدوده، یک موتور 4.4 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو، 523 اسب بخار (390 کیلووات) تولید می کند.

اگر علاقه مند به شنیدن گفتگو در مورد رنج روور اسپرت جدید هستید، این قسمت را ببینید جست و خیز درباره ماشین ها:

Range Rover Sport بر روی پلت فرم MLA-Flex لندروور سوار می شود که در زیر Range Rover استاندارد نیز قرار دارد. تمام مدل های موجود بر روی سیستم تعلیق بادی سوار می شوند. این خودرو دارای فرمان چرخ عقب است که می تواند لاستیک های عقب را 7.3 درجه بچرخاند.

در پشت، چهار لوله اگزوز دایره ای شکل وجود دارد. سپر عقب اصلاح شده آنها را احاطه کرده است.

لندروور در حال آماده شدن برای ارتقای عملکرد رنج روور اسپرت برای مدل SVR است. این ویدئوی جاسوسی کراس اوور سریعی را که در نوربرگ رینگ می چرخد، می گیرد.

در مقایسه با رنجروور اسپرت استاندارد، SVR جلوی تهاجمی تری دارد. دهانه های بزرگی در مرکز فاسیای تحتانی و در گوشه ها وجود دارد. یک شکاف از پایین بیرون می آید.