Lazy Daze RV Builder به طور شگفت انگیزی خاموش می شود

COVID-19 و مسائل زنجیره تامین جهانی بسیاری از خودروسازان را ناآماده گرفت و آنها را در آینده با مشکلاتی مواجه کرد. کل صنعت خودروسازی مشکلات بی‌سابقه‌ای را برای تولید و تحویل وسایل نقلیه تجربه می‌کند و به نظر می‌رسد که همین امر را می‌توان در مورد بخش وسایل نقلیه تفریحی (RV) نیز گفت. اکنون با ناراحتی گزارش می دهیم که یکی از شناخته شده ترین نام ها در صنعت RV دیگر فعال نیست.

تئوری های مختلفی در گروه های فیس بوک برای Lazy Daze مورد بحث قرار گرفت، بدیهی است که هیچ یک از آنها بر اساس حقایق واقعی نبودند. به نظر ما معتبرترین پیشنهاد همه‌گیری و پیروی از مشکلات خط عرضه است که ادامه حیات شرکت را غیرممکن می‌کند. برخی در رسانه‌های اجتماعی گفتند که سازنده RV نمی‌تواند به اندازه کافی مجموعه شاسی برای ادامه تولید داشته باشد، که این نیز قابل قبول به نظر می‌رسد.

RV Travel گزارش می دهد که سازنده قدیمی RV Lazy Daze چند ماه پیش فعالیت خود را تعطیل کرد. هیچ اطلاعیه رسمی از سوی این شرکت وجود ندارد، اگرچه وب سایت رسمی آن دیگر کار نمی کند. این نشریه حتی برای اطلاعات بیشتر با Lazy Daze تماس گرفت، اما تلفن‌های آن “از بی پاسخ به بی‌کار شدن رفتند.” RV Travelبا این حال، موفق شد با مدیر خدمات Lazy Daze تماس بگیرد.

به عنوان نکته پایانی، Lazy Daze در بازار به دلیل کیفیت بسیار بالای کمپرها و RV ها شناخته شده بود. این شرکت زندگی خود را به عنوان پروژه جانبی دو معلم مغازه دبیرستانی، پل نیوتن و هارولد هام آغاز کرد که در اواسط دهه 1950 با یک ون کمپر روی پشت خود آزمایش کردند.



منبع

متأسفانه، او قادر به ارائه اطلاعات دقیق تر نبود، اما حداقل، تاد میلر تأیید کرد که شرکت در حال حاضر عملیاتی نیست. با عرض پوزش، اما وضعیت مالکان برای دادن هیچ مصاحبه یا اطلاعاتی در مورد بسته شدن مساعد نیست. دلایل بسته شدن، اما در حال حاضر یک راز باقی مانده است.

هر چه که باشد، ما می دانیم که بخش RV در حال حاضر در حال انفجار است و کمبود تقاضای مشتری احتمالاً دلیل توقف فعالیت Lazy Daze نیست. به عنوان مثال، در آوریل امسال، Winnebago، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صنعت، اعلام کرد که دارایی عقب مانده 4.37 میلیارد دلاری است. این بک لاگ شامل تمام سفارشات پذیرفته شده از نمایندگی ها می شود که عموماً درخواست شده است تا ظرف شش ماه آینده ارسال شوند.