Lego Speed ​​Champions Mustang Dark Horse و Audi S1 ​​E-Tron لو رفت


یک خبر خوب برای طرفداران لگوهای دیوانه ماشین داریم. دور بعدی Lego Speed ​​Champions از طریق خرده‌فروش آلمانی JB Spielwaren فاش شد که شامل یک فورد موستانگ، دو بی‌ام‌و و کانسپت آئودی S1 E-Tron است. اما احتمالاً برای دریافت آنها باید تا سال آینده صبر کنید.

BMW به شکل آجری با M4 GT3 و M هیبریدی V8 جاودانه شده است که با هم در یک کیت بسته بندی شده اند. M Hybrid واقعی در ژوئن 2022 به نمایش درآمد و قرار است سال آینده در Le Mans مسابقه دهد. M4 GT3 در ابتدای سال گذشته رونمایی شد، مدتی طولانی‌تر بود.

Lego Speed ​​Champions BMW M4 GT3 M Hybrid
Lego Speed ​​Champions BMW M4 GT3 M Hybrid

موضوع آلمانی با آئودی ادامه دارد. S1 E-Tron Quattro که با نام مستعار Hoonitron شناخته می شود، در شکوه و عظمت خود به عنوان یک کیت 274 قطعه ای عرضه می شود. به نظر می رسد آئودی در حال انتخاب رنگی است که کن بلاک را که به طرز غم انگیزی در ابتدای سال 2023 درگذشت، انتخاب نمی کند. .

در نهایت، طرفداران خودروهای عضلانی لگو موستانگ دیگری را در ترکیب دارند. Dark Horse 2024 اولین نمایش آجری خود را دارد که در اینجا به رنگ آبی و شامل 334 قطعه است. این فورد موستانگ در حال حاضر پرطرفدارترین فورد موستانگ در خط تولید نسل هفتم است که 500 اسب بخار قدرت از 5.0 لیتری V8 خود دارد. این خودرو در زیر موستانگ GTD قرار دارد که در بدنه الهام گرفته از مسابقات وحشی خود 800 اسب بخار قدرت دارد.

Lego Speed ​​Champions Audi S1 ​​E-Tron Quattro
Lego Speed ​​Champions Audi S1 ​​E-Tron Quattro

به گفته JB Speilwaren، کیت های موستانگ و آئودی ممکن است تا ماه مارس در دسترس نباشند. کیت BMW ممکن است در ژانویه کاهش یابد، و در حالی که قیمت پیش‌سفارش برای خریداران اروپایی ذکر شده است، هزینه‌های ایالات متحده هنوز در دسترس نیست. اگر این دور از کیت های قبلی Speed ​​Champions پیروی کند، انتظار می رود قیمت آن در محدوده 20 تا 40 دلار باشد.



منبع