Lucid Gravity SUV با هفت صندلی، سرعت سوپراسپرت در سال 2024 عرضه می شود

در مورد سرعت، Lucid کار سخت تری برای متمایز شدن از بسته خواهد داشت. مدل X فوق‌الذکر در تریم شطرنجی عرضه می‌شود که می‌تواند با سرعت 60 مایل در ساعت و سرعت یک چهارم مایل در میان سریع‌ترین خودروهای تولیدی در جهان حرکت کند. GMC Hummer EV در تریم SUV نیز عملکرد خیره کننده ای خواهد داشت و حتی مدل هایی مانند Volvo EX90 که روی شتاب تمرکز ندارند در کمتر از چهار ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسند. البته، Lucid با سریع‌ترین سدان Air خود در هواپیمای دیگری زندگی می‌کند و دلیلی وجود ندارد که باور کنیم این خودروساز تریم Gravity با بیش از 1000 اسب بخار قدرت را ارائه نخواهد کرد.

لوسید می‌گوید مشخصات و طراحی خودرو هنوز در حال نهایی شدن است، بنابراین شاسی‌بلندی که در گالری تصاویر بالا نشان داده شده است می‌تواند قبل از رونمایی مناسب کمی تغییر کند. ما می دانیم که فضای داخلی در پیکربندی پنج، شش یا هفت صندلی با دو یا سه ردیف موجود ارائه می شود. در جلو، یک کابین خلبان شیشه ای نسل بعدی مملو از نمایشگر خواهد بود.

تمام اخبار مربوط به نمایشگاه خودرو لس آنجلس را مشاهده کنید

اطلاعات کامل در مورد جاذبه شفاف در اوایل سال 2023 با باز شدن رزروها فاش خواهد شد. در ضمن، بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست جدیدترین اخبار خودرو همراه با بینش هوشمندانه و شوخی‌های شوخ‌آمیز درباره رقبای بالقوه Gravity، در زیر موجود است.

در نیمه دوم سال 2020 بود که لوسید برای اولین بار از یک SUV نام برد. اکنون، ما پیش نمایشی از Lucid Gravity داریم، جابجایی افراد مورد انتظار این شرکت که وعده قدرت بزرگ، برد بزرگ و صندلی های سه ردیفه برای هفت نفر را می دهد.

پیتر راولینسون، مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی گروه Lucid، گفت: «جاذبه بر هر چیزی که تا کنون به دست آورده‌ایم استوار می‌شود و پیشرفت‌های بیشتر فناوری داخلی ما را برای ایجاد یک SUV عملکرد لوکس مانند هیچ‌کدام از دیگران به ارمغان می‌آورد». همانطور که Lucid Air رده سدان را بازتعریف کرد، Gravity نیز بر دنیای SUV های لوکس تأثیر خواهد گذاشت و معیارهای جدیدی را در سراسر جهان ایجاد می کند.

نمایش خودکار لس آنجلس

8 عکس ها



منبع جاذبه شفاف

با توجه به اینکه این یک پیش نمایش است، ما جزئیاتی در مورد اینکه این اعداد چقدر بزرگ هستند، نداریم. Lucid سرنخ‌هایی را ارائه می‌کند و می‌گوید که Gravity دارای سطوح عملکردی سوپراسپرت خواهد بود و در عین حال برد بیشتری نسبت به هر خودروی برقی موجود در حال حاضر دارد، به جز سدان ایر خود Lucid. برای مقایسه، Lucid Air Grand Touring دارای برد برآورد شده توسط EPA 516 مایل با شارژ است. در حال حاضر Air Pure دارای کمترین برد EPA یعنی 410 مایل است. اگر Gravity جایی در این بین فرود بیاید، به راحتی وسایل نقلیه ای مانند تسلا مدل X، آئودی Q8 E-Tron و سایرین را بالا می برد.