Mansory F8XX Ferrari F8 Tributo با نسخه Spider وحشی‌تر می‌شود

اگر از طرفداران یک ظاهر ظاهری نیستید، شاید از این واقعیت خوشتان بیاید که این ارتقا همه چیز نمایشی نیست. منصوری F8XX را با توربوشارژر جدید و لوله‌های پایین با عملکرد بالا به‌روزرسانی می‌کند و قدرت را از 720 اسب بخار (536 کیلووات) و 567 پوند فوت (770 نیوتن متر) گشتاور به 880 اسب بخار (656 کیلووات) و (722 پوند فوت) افزایش می‌دهد. 980 نیوتن متر) گشتاور.

تمام قطعات اضافی کوپه در F8XX Spider حفظ شده است، از جمله دوز سنگین فیبر کربن برای اسپلیتر جلو، دیفیوزرهای عقب، و رکاب‌های جانبی، و همچنین دو بال L شکل جدا شده که شبیه آنتن‌های باگ هستند.

برخلاف F8XX کوپه و کاتانیا گرین آن، F8XX Tributo Spider از نسخه منصوری از British Racing Green در روکش ساتن استفاده می کند. در همین حال، نوارهای طلایی روی کوپه با نوارهای مسابقه ای زرد رنگ جایگزین شده است. نماد عظیم F8XX روی درها برای اسپایدر به همراه مجموعه ای از چرخ های 21 و 22 اینچی فورج YT.5 Air حفظ شده است.

اما اینها هنوز بخش وحشی نیستند. منصوری با دادن فضای داخلی متناسب با رنگ بیرون به F8 Tributo Spider، منصوری کامل شد. این بدان معناست که صندلی‌ها، فرمان، داشبورد و حتی کمربندهای ایمنی – اساساً همه چیز ترکیبی از خطوط مسابقه سبز بریتانیایی و نوارهای مسابقه زرد است.