- مازراتی GT2 Stradale یک نسخه قانونی خیابانی از ماشین مسابقه ای GT2 این شرکت است که 631 اسب بخار قدرت دارد.
- بسیاری از ارتقاهای آیرودینامیکی GT2 و سیستم تعلیق مسابقه ای را حفظ کرده و در عین حال امکانات MC20 را در داخل ارائه می دهد.
- قیمت و موجودی متعاقبا اعلام خواهد شد.
قدرتمندترین مازراتی جادهای را که میتوانید تهیه کنید ببینید. هر چند آن را MC20 صدا نکنید. این GT2 Stradale است، یک نسخه جاده ای از ماشین مسابقه ای GT2، که خود نسخه مسابقه ای ماشین خیابانی MC20 است. گیج شده؟ ما هم همینطور. در هر صورت، این ماشین تکان می خورد.
ظاهر خوب MC20 اشکالی ندارد، و در GT2 Stradale، ما این سبک را با تهاجمی GT2 داریم. تقریباً همه چیز از GT2 به اینجا منتقل می شود – ورودی های بزرگتر، دریچه های دریچه کاپوت و قوس چرخ ها، و آن بال بزرگ GT2 که به پشت پیچ شده است. این یک کار کپی/پیست کامل نیست. نمای جلو و عقب کمی رام تر از ماشین مسابقه است. و فیبر کربن فراوان، از بال عقب تا فلپ های روی کاپوت وجود دارد. اگر بیشتر می خواهید، می توانید سقف، فاسیا، ورودی گلگیرها و دامن های کناری را نیز کربنیزه کنید.
مازراتی
در حالی که نمای بیرونی تا حد زیادی GT2 است، فضای داخلی جایی است که بهترین های هر دو جهان را خواهید یافت. طعم مسابقه ای در داخل وجود دارد، با امکاناتی که برای جاده آماده هستند. فیبر کربن در معرض دید بیشتری را در میان سطوح آلکانترا و مات خواهید دید که همگی برای از بین بردن تابش خیره کننده طراحی شده اند. فرمان در مقایسه با MC20 ضخیم تر است اما کنترل های کمتری دارد. همه چیز از جمله نمایشگر مرکزی 10.25 اینچی به گونه ای در دسترس راننده قرار گرفته است. یک استریو با شش بلندگو استاندارد است، اما در صورت تمایل میتوانید یک سیستم ۱۲ بلندگو را انتخاب کنید.
صندلی ها به طور خاص برای GT2 Stradale طراحی شده اند. آنها قطعات فیبر کربنی دو پوسته با انتهای فوم هستند و مازراتی دو اندازه متفاوت را برای خریداران بزرگتر یا کوچکتر ارائه می دهد. آنها به صورت دستی کار می کنند تا موقعیت صندلی پایین تری را برای توزیع وزن بهتر فراهم کنند. یک نوار عقب اختیاری می تواند کمربندهای مسابقه ای چهار نقطه ای را برای حرکت در روز پیست بگیرد. یا اگر این خیلی هاردکور است، مازراتی صندلی های اسپرت تهاجمی کمتری در دسترس دارد.
مازراتی
مازراتی
GT2 Stradale قدرتمندترین مازراتی جاده ای بازار خواهد بود. Nettuno V-6 3.0 لیتری توربوشارژ دوقلو بهینه سازی شده است اما فقط اندکی. 631 اسب بخار قدرت در 7500 دور در دقیقه و 531 پوند فوت گشتاور با شروع حدود 3000 دور تولید می کند. مازراتی تغییرات لحن و اگزوز را برای افزایش اعتبار می داند.
این خودرو همچنان از گیربکس هشت سرعته دوکلاچه اتوماتیک استفاده میکند و همچنان چرخهای عقب را میچرخاند، اما شتاب و حداکثر سرعت بهبود یافتهاند، زیرا 132 پوند وزن کمتری نیز دارد. مازراتی سرعت 0-62 مایل در ساعت را 2.8 ثانیه نقل می کند. GT2 Stradale به سرعت 201 مایل در ساعت خواهد رسید.
مازراتی
ما گمان می کنیم که خریداران بیشتر به مهارت GT2 Stradale در پیچ ها علاقه مند شوند. در آن جلو، این خودرو از سیستم تعلیق یکسانی مانند خودروی مسابقهای GT2 استفاده میکند. اجزای مختلف هوا تا 1100 پوند نیروی رو به پایین تولید می کنند و یک سری حالت های درایو از همه اینها نهایت استفاده را می کنند. حالت Corsa همه چیز را برای پیست تنظیم می کند و دارای حالت های فرعی برای کاهش تدریجی مداخلات الکترونیکی است. با این حال، بسته عملکرد را انتخاب کنید و حالت Corsa Evo را دریافت خواهید کرد. این امر سفارشی سازی بیشتری را برای ایجاد آنچه مازراتی «تجربه راننده حرفه ای 360 درجه» می نامد ارائه می دهد.
GT2 Stradale اولین نمایش جهانی خود را در The Quail در هفته اتومبیل مونتری انجام داد. در حال حاضر، مازراتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن صحبت نمی کند، اما اگر بخواهید بپرسید، احتمالاً نمی توانید آن را بپردازید. MC20 Icona و MCXtrema در کالیفرنیا به آن ملحق شدند که دومی سال گذشته در The Quail عرضه شد.
51 عکس ها
مازراتی