Maserati MC12 Corse برای فروش: Own A Legend

این بدان معناست که حداکثر، شش دستگاه از MC12 Corse در این سیاره می‌توانند به اندازه این MC12 Corse که در حال حاضر برای فروش است، مسافت کمتری داشته باشند. اگر اینطور باشد، پس این می‌تواند اصلی‌ترین و استفاده‌نشده‌ترین MC12 Corse روی این سیاره باشد، اما هنوز تایید نشده است.

تا آنجا که به منشأ مربوط می شود، این خودرو با تکنسین های فرمول 1 فراری توسعه یافته است که هر 15 روز یکبار چهار تا پنج روز آزمایش متوالی انجام می دهند. ثابت کرد که این تنها کاربرد موتور فراری انزو V12 در دنیای مسابقه است، زیرا انزو هرگز چیزی فراتر از برنامه FXX ندیده است. مازراتی MC12 Corse با ترکیب منحصر به فرد خود از پیروزی‌های مسابقه، دستاوردهای مهندسی و تولید محدود تنها 12 دستگاه، بی‌تردید یادگاری کلکسیونی از تاریخ خودروی ایتالیا است.

ماشین‌های خاص و عجیب‌تر را در duPont Registry خریداری کنید.

در دهه 1960، مازراتی ماشین‌های مسابقه‌ای تیپو 60/61 خود را با کمک کارول شلبی (بله، شلبی) که آزمایش اولیه رانندگی را انجام داد، توسعه داد. با آن، و قاب لوله‌ای پیچیده این خودروساز که الهام‌بخش نام قفس پرنده بود، مازراتی در سال 1960 مجهز شد تا وارد 24 ساعت مسابقات لمان شود – و میانگین زمان‌هایی را که بیش از 4 دقیقه جلوتر از فراری بود، حفظ کرد. متأسفانه، مشکل استارت و باران های سیل آسا برای خودروی مسابقه ای چرخ باز بسیار زیاد بود، اما با نتایج استثنایی توانست خود را نجات دهد و در شش ساعت نوربرگ رینگ (در آن زمان نوربرگ رینگ 1000 کیلومتر) پیروز شود.

Corse مازراتی MC12 برای فروش
Corse مازراتی MC12 برای فروش

به سرعت به سال 2004 رفت و مازراتی با یک ماشین مسابقه ای هیجان انگیز به موتوراسپرت بازگشت که با رونمایی از آن تبدیل به یک رسوایی شد. با توجه به بحث در مورد مقررات مربوط به یکسان سازی، MC12 Corse نه تنها به دلیل قوانین خنثی بودن بدنام است، بلکه یک افسانه آشکار است، زیرا هیچ وسیله نقلیه دیگری تا به حال نتوانسته به آنچه در زمان خود انجام می داد دست یابد. با 755 اسب بخار قدرت و 546 پوند فوت گشتاور، MC12 Corse می تواند 0-60 مایل در ساعت را در کمتر از 2.9 ثانیه طی کند.

مازراتی MC12 Corse هیچ وسیله نقلیه دیگری مانند MC12 در سال 2005، و بار دیگر در سال 2006 و بار دیگر در سال 2008 نتوانسته است 24 ساعت اسپا را در اولین وسیله نقلیه برنده شود. MC12 GT1 پنج عنوان متوالی را برای رده GT مسابقات استقامت به دست آورد و در سال 2010 قهرمان مسابقات جهانی FIA GT1 شد.

20 عکس ها

Corse مازراتی MC12 برای فروش Corse مازراتی MC12 برای فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فهرست، با شماره 7068-253-888 تماس بگیرید یا به [email protected] ایمیل بزنید.



منبع

وقتی به نام تجاری مازراتی فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟ شما به Quattroporte، Ghibli، Gran Turismo و اکنون به جدیدترین خودروی اسپورت آنها فکر می کنید: MC20. این نام بیش از آنچه تصور می کنید وجود دارد. مازراتی در موتوراسپرت نمایندگی کمی داشته است، اما زمانی که در گذشته حضور داشتند، موفقیت های بزرگی را مشاهده کردند. “قفس پرنده” را وارد کنید.

Corse مازراتی MC12 برای فروش

در حال حاضر یک نمونه فوق العاده از MC12 Corse برای فروش است. این MC12 Corse برای فروش که تنها 129 مایل را طی کرده است، اساساً فقط مایل‌های تحویل را نشان می‌دهد، زیرا حتی توسط مالک آن رانندگی نکرده است. تنها 12 نمونه از مازراتی MC12 Corse در سراسر جهان وجود دارد و حداقل سه مورد از آنها تأیید شده است که به استفاده از جاده تبدیل شده اند. از 9 خودروی اصل کارخانه باقی مانده، سه مورد به عنوان استفاده شده توسط صاحبان آنها ثبت شده است.