Mate Rimac خود Nevera را طراحی کرد و به نظر می رسد راد جهنمی است


میت ریماک پانزده سال پس از تأسیس شرکت خودروسازی به نام خود، ابرخودروی Nevera خود را طراحی کرد. او اعتراف می کند که شاید ساده ترین مشتری شرکتش نبوده باشد، اما ساخت نهایی خیره کننده است.

او تصمیم گرفت همانطور که انتظار داشت بدنه فیبر کربنی ماشین را با شکوه تمام به نمایش بگذارد. روکش سفارشی خودرو دارای الیافی است که در جهت بسیار خاصی جریان دارند و در پانل‌های مجاور ادامه می‌یابند تا جریانی ناگسستنی از کربن ایجاد کنند. با این حال، بدنه کاملاً خالی از رنگ نیست – میت خودرو را با رنگ قرمز با لهجه‌های فیبر کربنی رنگ آمیزی کرد. او حتی ویژگی نشان سفارشی آندایزاسیون قرمز را درخواست کرد.

Rimac Nevera سفارشی Mate Rimac

Mate's Nevera روی آینه های جانبی پرچم های کرواسی را با دست نقاشی کرده است. همچنین دارای یک موتیف رعد و برق پنهان در زیر اسپویلر عقب است که نشان دهنده طوفان های ناگهانی و متلاطم مدیترانه ای است که به نام Nevera کمک کرد.

تزئینات نامتقارن داخل را انتخاب کنید – یک طرف مشکی و طرف دیگر قرمز. او کابین را با نقوش سفارشی و دست دوخته پر کرد که روی تکیه‌گاه‌ها، تکیه‌گاه‌ها و زانوبندها نمایان است. یکی از سولینجانکا، دختر اهل سولین، بر اساس مجسمه ای در موزه باستان شناسی زاگرب است.

Rimac Nevera سفارشی Mate Rimac
Rimac Nevera سفارشی Mate Rimac

میت می گوید: «این یک تجربه دیوانه کننده است که مشتری شرکت خود باشید. “و احتمالاً من هم ساده‌ترین مشتری نبودم. درست مانند همه مشتریان ما، یک فرآیند خلق مشترک وجود داشت؛ به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، تکامل آنها و سپس در نهایت تکمیل آنها تا زمانی که یک Nevera داشته باشید که به تنهایی می‌ایستد و با آن صحبت می‌کند. شما شخصاً نتیجه نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه داستان مهمی را برای من بازگو می کند.

نیروبخش ریماک چهار موتور الکتریکی سفارشی با آهنربا دائمی با روغن خنک می شود – یکی برای هر چرخ. کل خروجی 1914 اسب بخار و 1740 پوند فوت گشتاور است که می تواند EV را در 1.75 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برساند. حداکثر سرعت Nevera 258 مایل در ساعت رانندگی به جلو و 171.34 مایل در ساعت در عقب است.



منبع