Mini Aceman EV در حالی که در ترافیک مونیخ گیر کرده بود از نزدیک جاسوسی کرد


دومین مشاهده رسمی نمونه اولیه Mini Aceman ما را به آلمان می برد. هنگامی که عکاس جاسوس ما در خارج از خانه بود، ترافیک در اطراف مونیخ بسیار سنگین بود. در نتیجه، تصاویر دقیقی از یک خودروی آزمایشی با پوشش کامو داریم.

پوشش مشابه با اولین نمونه اولیه Aceman ما است، فقط این بار کراس اوور کوچک روی یک حمل و نقل خودکار قرار نمی گیرد. ما در اینجا درک بهتری از اندازه داریم، اما فکر نکنید که این فقط یک کانتریمن برقی است. این در واقع کمی کوچکتر است و منابع به ما می گویند که می تواند جایگزین Clubman در خط تولید Mini شود. این امر فضایی را برای کانتریمن باقی می‌گذارد تا بتواند با قدرت احتراق داخلی به کار خود ادامه دهد، در حالی که Aceman یک EV جادار برای طرفداران Mini ارائه می‌کند.

و در داخل باید به طرز شگفت انگیزی جادار باشد. بدون موتور، گیربکس، سیستم اگزوز یا مخزن سوخت، Aceman در مقایسه با کانتریمن بزرگتر فضای بیشتری را برای مسافران فراهم می کند. در زیر استایل آشنای مینی، یک پلت فرم الکتریکی اختصاصی قرار خواهد گرفت که با همکاری سازنده چینی Great Wall ساخته شده است. این همان پلت فرمی است که برای مینی هاچ بک کوچکتر استفاده می شود، البته برای انجام وظیفه در Aceman کشیده شده است.

ما قبلاً چشیده ایم که نسخه تولیدی چگونه خواهد بود. کانسپت Aceman در جولای 2022 با یک چهره آشنا و در عین حال متفاوت مینی با جلوپنجره محکم و چراغ‌های جلوی زاویه‌دار رونمایی شد. ما در واقع می‌توانیم آن چراغ‌های جلو را در این نمونه اولیه ببینیم که با پنج طرف به سمت داخل نشانه رفته‌اند. تزئینات بیضی شکل اطراف چراغ ها فقط یک شاه ماهی قرمز است که برای گیج کردن ناظران معمولی طراحی شده است. دستگیره های درب به سبک BMW در امتداد کناری و چراغ های عقب یونیون جک در پشت نمایان هستند. بالاخره این یک مینی است.

ما هنوز نتوانسته‌ایم نگاه خوبی به داخل Aceman داشته باشیم. این کانسپت دارای یک طرح مینیمالیستی با یک صفحه گرد بزرگ در وسط و یک سیستم طرح ریزی است که می تواند کل داشبورد را با اطلاعات روشن کند. بعید است که ما این پروژکتور را در Aceman با مشخصات تولیدی ببینیم، اما صفحه نمایش گرد وسط مطمئناً امکان پذیر است.

در این مرحله، می‌توانیم منتظر طولانی‌مدت باشیم تا مطمئن شویم. ما می شنویم که Aceman تا سال 2024 معرفی نخواهد شد، اگرچه این می تواند اشاره ای به سال مدل باشد. اگر اینطور باشد، روکش ها ممکن است اواخر سال آینده جدا شوند.

در ضمن، بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست برای آخرین اخبار در مورد خودروهای برقی، خودروهای پرفورمنس و موارد دیگر.



منبع