Mini Cooper S Anniversary Edition برای جشن 20 سالگی در ایالات متحده عرضه شد

برند Mini 20 سال است که به ایالات متحده بازگشته است و این خودروساز این نقطه عطف را با یک مدل ویژه سالگرد جشن می گیرد. انتظار می‌رود که مینی کوپر S Hardtop 4 Door 20 Years Edition 2023 در این ماه با قیمت 37165 دلار وارد نمایندگی‌ها شود و قیمت آن شامل هزینه 850 دلاری مقصد می‌شود. Mini Cooper S چندین ارتقاء بصری منحصر به فرد دریافت می کند.

20 عکس ها

2023 Mini Cooper S Hardtop 4 Door 20 Years Edition

نام تجاری مینی از زمان احیای خود در اوایل سال‌ها رشد بسیار زیادی داشته است، به طوری که این خودروساز در حال حاضر زمینه را برای دو دهه موفق دیگر فراهم کرده است. برقی‌سازی چالش‌های خود را برای خودروساز کوچکی که خودروساز آماده رویارویی با آن است، ایجاد می‌کند.



منبع

در داخل، مینی فرمان روکش شده با چرم ناپا و صندلی‌های اسپرت را با چرم مشکی کربنی ارائه می‌کند. پدل شیفترهایی که به گیربکس هفت سرعته دوکلاچه متصل می شوند، پشت فرمان پنهان می شوند. فضای داخلی نیز دارای تزئینات مشکی پیانو، گرافیک 20 ساله و سربرگ آنتراسیت است. امکانات رفاهی موجود شامل کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای، گرمکن صندلی‌های جلو و بسته ذخیره‌سازی است. Apple CarPlay، یک خوشه ابزار دیجیتال پویا، و بلوتوث پیشرفته نیز شامل می‌شود.

در قسمت بیرونی، این مدل در سه رنگ قرمز چیلی، سفید فلفلی و آبی جزیره ای موجود است. این رنگ ها نشان دهنده پرچم ایالات متحده و پرچم بریتانیا است. مینی نمای بیرونی را با تزئینات مشکی پیانو برجسته می کند و به سقف نقره ای رنگ آمیزی شده و آینه های جانبی می پیوندد. این برند همچنین به خودرو یک نوار کاپوت افست در رنگ های قرمز، سفید یا آبی می دهد. سایر ارتقاءهای بصری شامل برگردان های ستون C، منبت کاری های کناری و صفحات آستانه درب است.