Moke International با 44-HP، RWD Electric Moke Californian به ایالات متحده بازگشت

Moke International جزئیات بیشتری از جمله در دسترس بودن و قیمت را در هفته های آینده منتشر خواهد کرد. سازنده با افتخار می گوید که اکنون اولین خودروساز دهه 1960 است که کاملاً برقی می شود.



منبع Moke International Electric Moke Californian

این خودروی کم سرعت با آلایندگی صفر از یک موتور الکتریکی 44 اسب بخاری (33 کیلووات) متصل به چرخ های عقب نیرو می گیرد. شتاب از حالت سکون تا 34 مایل در ساعت (0-55 کیلومتر در ساعت) 4.3 ثانیه طول می کشد. Electric Moke Californian تنها 1764 پوند (800 کیلوگرم) وزن دارد. شارژ کامل باتری لیتیوم یون تنها چهار ساعت در درگاه نوع 1 طول می کشد.

سازنده می گوید که Moke مدرن همان ویژگی ها و ویژگی های LSV اصلی را دارد. موک اینترنشنال این فضیلت ها را به عنوان “تفریح، آزادی، هوای تازه” توصیف می کند، اما در این نسخه جدید، آنها با لذت رانندگی یک ماشین کاملاً الکتریکی ترکیب شده اند. مدل جدید زبان طراحی جوان‌آلود و بدبوی Moke Californian را حفظ کرده است. سلف آن بین سال های 1977 تا 1982 در ایالات متحده در دسترس بود.

تقریباً 40 سال پس از آخرین فروش خودرو در ایالات متحده، Moke International با Electric Moke Californian جدید به کشور بازگشت. این خودروی کم سرعت از Mini Moke اصلی 1964 الهام گرفته شده است و از یک پیشرانه کاملاً الکتریکی نیرو می گیرد. این دستگاه که با باتری کار می کند در انگلستان دست ساز است و نسخه آمریکایی آن از Electric Moke برای بازار اروپا پیروی می کند که اخیراً در قاره کهن عرضه شده است.

17 عکس ها

مینی موک که در اصل به عنوان یک وسیله نقلیه نظامی سبک طراحی شده بود که می توانست به مناطق جنگی پرتاب شود، به عنوان یک واگن کاربردی برای کشاورزان و کارگران در بریتانیا فروخته شد. محبوبیت آن به سرعت فراتر از بریتانیا به فرانسه و استرالیا گسترش یافت و در نهایت این امکان را فراهم کرد که نسخه مدرن تر آن در اواخر دهه 1970 در ایالات متحده فروخته شود.

تولید مینی موک در سال 1982 متوقف شد و آخرین بار چهار دهه پیش در ایالات متحده فروخته شد. جانشین امروزی آن قانونی است و دارای حداکثر سرعت 50 مایل در ساعت (80 کیلومتر در ساعت) است. با شارژ کامل بسته باتری، خودروی برقی زیبا می تواند تا 80 مایل (120 کیلومتر) را طی کند. Moke International می‌گوید این محدوده برای پیمودن مسیر 101 تا ساحل مالیبو از سانتا باربارا کافی است.