Mopar دارای دو مفهوم کامیون Ram برای SEMA 2022 با تمرکز بر عملکرد است

RamRack، به نوبه خود، یک سیستم قفسه ذخیره سازی تلسکوپ است، تکاملی از یک سیستم مشابه که با Mopar Heads To SEMA با 6 مفهوم وحشی، مفهوم Vintage Jeep Ambulance در نمایشگاه SEMA سال گذشته نمایش داده شد. این نسخه جدید از ریل های متقاطع Thule در بالای تخت برای نصب تجهیزات و لوازم جانبی استفاده می کند. چراغ های LED اضافی در هر گوشه سیستم نصب شده است.

موپار در نمایشگاه امسال انجمن بازار تجهیزات تخصصی (SEMA) در لاس وگاس با دو خودرو مفهومی کامیون Ram شرکت می کند. هر دو خودروهای نمایشی 1500 TRX Gold Shot و 1500 Backcountry X مجموعه‌ای از قطعات و لوازم جانبی عملکردی را از کاتالوگ این شرکت به نمایش می‌گذارند که برای کمک به مشتری فعال در زمینه کار و سبک زندگی طراحی شده‌اند.

7 عکس ها

Ram 1500 TRX Gold Shot Ram 1500 Backcountry X

مفهوم Ram 1500 Backcountry C به نوبه خود برای مالک “که در ترکیب کار و بازی جدی است” طراحی و ساخته شده است و از سیستم مدیریت بار RamBox با ویژگی های طراحی شده سفارشی استفاده می کند. در اینجا تاکید بر امنیت اضافی فضای ذخیره سازی بدون به خطر انداختن عملکرد فضای بار است. ارتقاءها شامل محفظه های ذخیره سازی RamPack هستند که در بالای RamBox در کنار تخت قرار دارند. این فضاهای ذخیره سازی بزرگ را می توان از طریق یک پانل دریچه فیبر کربنی باز کرد.