Morgan Plus Four و Plus Six به روز شده، طراحی داخلی مدرن تری را آغاز کرد

پلاک Morgan Plus Four به سال 1950 برمی گردد و هنوز هم موجود است. از ژانویه 2023، نسخه‌های به‌روزرسانی‌شده پلاس چهار و پلاس شش با امکانات مدرن‌تر وارد بازار می‌شوند. هنوز قیمتی برای آنها در دسترس نیست.

در جلوی درایور، یک صفحه نمایش اطلاعات LCD وجود دارد که بزرگتر است و وضوح بالاتری نسبت به صفحه قبلی دارد. همچنین هنوز سنج های آنالوگ و حلقه های صیقلی در اطراف آنها وجود دارد.

89 عکس ها

مدل ها همچنین دارای دمپرها و بوش های تعلیق جدید هستند. مورگان می‌گوید تنظیمات اصلاح‌شده، انطباق سواری و عملکرد سرعت بالا را بهبود بخشیده است.

بزرگترین تغییرات زیبایی شناختی برای پلاس چهار و پلاس شش به روز شده در داخل است. داشبورد اکنون آلومینیومی فوق‌شکل است و خریداران می‌توانند رنگ‌های نقره‌ای، مشکی مات یا رنگ بدنه را برای آن انتخاب کنند.

پلاس چهار و پلاس شش اصلاح شده با ارائه یک استریو با هشت بلندگو از این برند، از شراکت جدید با شرکت صوتی Sennheiser بهره می برند. چهار تا از بلندگوها پشت داشبورد پنهان شده اند.



منبع Morgan Plus Four و Plus Six را دوباره تصور کرد

مورگان چیزهای طنزآمیزی را برای اولین بار برای پلاس چهار و پلاس شش به روز شده تبلیغ می کند. آنها اکنون دارای کیسه هوا استاندارد، جعبه دستکش و حتی یک لیوان اختیاری هستند.

از نظر مکانیکی، پلاس چهار از یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ب ام و استفاده می کند. این موتور 255 اسب بخار (190 کیلووات) در 4400 دور در دقیقه و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) از 1000 تا 4300 دور با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک تولید می کند. با موتور شش سرعته دستی، امتیاز گشتاور به 258 پوند فوت (350 نیوتن متر) کاهش می یابد.

هر دوی آنها بر روی پلت فرم آلومینیومی باند شده نسل CX مورگان سوار می شوند. پلاس چهار بدنه باریکی دارد و بر روی چرخ های پهن تر حرکت می کند. پلاس شش عریض تر است و ظاهر تهاجمی تری دارد.