Mustang Convertible Restomod فیوز ماشین پونی کلاسیک با فناوری مدرن

موتور V8 مدرن، هدرهای Ringbrothers و سیستم اگزوز Flowmaster است. نیرو از طریق گیربکس 10 سرعته اتوماتیک 10R80 فورد به چرخ ها منتقل می شود. در مورد چرخ‌ها، چرخ‌های ۱۸ اینچی EVOD Industries از سبک چرخ‌های رالی موستانگ پیروی می‌کنند. کویل‌اورهای عملکردی Penske Racing Shocks RS Edition در جلو و عقب یافت می‌شوند، در حالی که مجموعه‌ای از ترمزهای Baer برای توقف کار تعبیه شده‌اند.

در واقع، Ringbrothers گفت که تنها قسمت کارخانه باقی مانده در اینجا مجموعه درپوش های مرکز چرخ است.

در نگاه اول، ممکن است فکر کنید که این یک بازسازی کامل از یک فورد موستانگ کانورتیبل 1964.5 اصلی است. اینطور نیست زیرا تقریباً همه اجزای اینجا توسط سازنده خودروهای سفارشی مستقر در ویسکانسین ساخته شده اند.

از یک موستانگ کانورتیبل 1964.5 اصلی، شاسی به یک پلت فرم یک بدنه تبدیل شد، در حالی که طول و عرض بدنه یک اینچ افزایش یافت. جلوپنجره جلو بازطراحی شد و دو اینچ عقب رفت و هوا را به موتور فورد پرفورمنس 5.0 لیتری کایوت V8 وارد کرد و از این رو نشان 302 در نزدیکی گلگیر جلو قرار گرفت.