Mustang Convertible Restomod فیوز ماشین پونی کلاسیک با فناوری مدرن

قیمت بازسازی و اصلاح در نسخه منتشر نشده است. بیش از 4200 ساعت برای این ساخت یکباره Ringbrothers صرف شد.



منبع

موتور V8 مدرن، هدرهای Ringbrothers و سیستم اگزوز Flowmaster است. نیرو از طریق گیربکس 10 سرعته اتوماتیک 10R80 فورد به چرخ ها منتقل می شود. در مورد چرخ‌ها، چرخ‌های ۱۸ اینچی EVOD Industries از سبک چرخ‌های رالی موستانگ پیروی می‌کنند. کویل‌اورهای عملکردی Penske Racing Shocks RS Edition در جلو و عقب یافت می‌شوند، در حالی که مجموعه‌ای از ترمزهای Baer برای توقف کار تعبیه شده‌اند.

از یک موستانگ کانورتیبل 1964.5 اصلی، شاسی به یک پلت فرم یک بدنه تبدیل شد، در حالی که طول و عرض بدنه یک اینچ افزایش یافت. جلوپنجره جلو بازطراحی شد و دو اینچ عقب رفت و هوا را به موتور فورد پرفورمنس 5.0 لیتری کایوت V8 وارد کرد و از این رو نشان 302 در نزدیکی گلگیر جلو قرار گرفت.

در نگاه اول، ممکن است فکر کنید که این یک بازسازی کامل از یک فورد موستانگ کانورتیبل 1964.5 اصلی است. اینطور نیست زیرا تقریباً همه اجزای اینجا توسط سازنده خودروهای سفارشی مستقر در ویسکانسین ساخته شده اند.

Ringbrothers 1964.5 Ford Mustang Restomod

در طول شش نسل آن، ما شاهد چندین تکرار از فورد موستانگ بوده ایم. تنها در اولین نسل خود، ماشین پونی بیضی آبی چندین تغییر را تجربه کرد. اما اگر شیفته موستانگ اصلی تولید شده از سال 1964 تا 1966 هستید، پس از آخرین ساخته Ringbrothers – یک موستانگ تبدیل شده بازسازی شده و اصلاح شده که شبیه هیچ‌کس دیگری نیست، با نام مستعار CAGED – خوشتان خواهد آمد.

در واقع، Ringbrothers گفت که تنها قسمت کارخانه باقی مانده در اینجا مجموعه درپوش های مرکز چرخ است.